Szukaj

Informacje o Honda Accord VI Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW 1998-2002

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Aleksander
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Niepowtarzalne auto, przedstawiciel ginącego gatunku klasycznych coupe oraz samochodów projektowanych przez inżynierów zamiast księgowych. Mam je od ponad 6 lat, stuknęło 100000 km za kółkiem, stąd opinia. Za każdym razem gdy z niego wysiadam, patrzę się jakie jest piękne. Sporadycznie ktoś mnie zaczepi z pytaniem "co to za Honda? Accord? Ooo... Fajna!". W tej wersji raczej dostojny i wytrawny połykacz kilometrów, niż wyścigówka. Masa zalet aczkolwiek jest też kilka dolegliwości, głównie związanych z wiekiem. Uschła by mi ręka, gdybym dał mniej niż 5 a i mechanicy wciąż powtarzają "Panie, jeźdź tym bo warto". Pozdrawiam wszystkich właścicieli tego cacka!
4,3
~mrbike124
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Mając 19 lat zobaczyłem ten samochód pierwszy raz. mając lat 24 stałem się jego posiadaczem, samochód jest niepowtarzalny, jedyny, wyjątkowy, przepiękna linia boczna.. Tył stylistycznie zbliżony do Hondy NSX. Agresywny przód. Auto jest o prostu wyjątkowe. Zacytuje słowa mojej matki: "Synku.. teraz jak to auto kupiłeś, to nie będziesz wiedział, czy laski lecą na ciebie czy na auto. Prawda że ładna? Synku.. Piękna!". Komentarz mojej przyjaciółki: "Nie wiem gdzie ty to kupiłeś ale jest zajebiste!" Taka prawda, nic dodać nic ująć:)
4,9
~miner4321
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Jest to rzadko spotykany model w polsce i ludzie się za nim oglądają. Świetnie się prowadzi jest wygodne a wszystkie cupetki mają bogate wyposażenie. Auta nie ma co porównywać z innymi jest po prostu wyjątkowe niezawodne a na 17 calowych felgach prezentuje się rewelacyjnie. Pozdrawiam wszystkich którzy mają przyjemność użytkować ten model.
Honda Accord VI Coupe