Piąta generacja modelu produkowana w latach 1993-1998. Był to pierwszy Accord wyprodukowany w europejskich zakładach Hondy. Auto znów zwiększyło swoje rozmiary. Równie zdecydowane były zmiany stylistyczne, przeprowadzone pod kątem potencjalnych nabywców samochodu w Europie. Charakterystycznymi elementami modelu były mocno zaokrąglone krawędzie, reflektory w kształcie klina oraz słabo, jak na wersję sedan, zarysowany bagażnik. W 1996 roku Accord IV został poddany drobnej modernizacji.
czytaj więcej
Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.
~Powagosław
Z tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.
Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.
~PowagosÅ‚awZ tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.
~Luzacjusz