Czwarta generacja modelu została zaprezentowana w 1990 roku (japońska premiera odbyła się rok wcześniej). Nadwozie auta zostało całkowicie zmienione i to zarówno pod względem stylistyki, jak i rozmiarów. Zrezygnowano z chowanych reflektorów, dzięki czemu sylwetka samochodu stała się bardziej harmonijna i elegancka. W 1992 roku Accord IV przeszedł drobny face-lifting (zmiany objęły m. in. atrapę chłodnicy oraz światła). Jego produkcja zakończyła się dwa lata później.
Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.
~Powagosław
Z tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.
Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.
~PowagosÅ‚awZ tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.
~Luzacjusz