Tradycja zobowiązuje - podobnie jak poprzednik, kryjący się pod liczbą 997, Porsche 911 o kodzie fabrycznym 991 co nóż dostaje nowe wersje napędowe. W drugiej połowie 2012 roku przyszła pora na modele wyposażone w napęd na cztery koła - Carrerę 4 i Carrerę 4S. Od wersji z napędem na tył odróżnimy je z zewnątrz po rzucie oka na tylny fragment karoserii - zauważymy tam adekwatne napisy na pokrywie silnika, dodatkowy, poziomy pas świateł oraz (choć to już niełatwo dostrzec) poszerzone o 22 mm tylne nadkola. Sercem obu modeli jest zaawansowany napęd obu osi ze sterowaniem elektronicznym PTM (Porsche Traction Management). 911 Carrera 4S wyposażona została w 3,8-litrowego, 400-konnego boksera, dzięki któremu auto przyspiesza do "setki" w 4,1-4,3 sekundy (w zależności od nadwozia), osiąga 296-299 km/h prędkości maksymalnej, a przy tym spala 9,1-9,2 l/100 km.