Idąc w ślady bardziej renomowanych producentów aut sportowych - takich jak Ferrari czy Lamborghini - Nissan zaproponował chętnym na GT-R'a wersję przeznaczoną stricte do jazdy po torze wyścigowym. Wersja ta nosi nazwę Track Pack, a tym, czym wyróżnia się na tle standardowego coupe z Japonii, są detale nadwozia z włókna węglowego, unikalne 6-ramienne felgi, udoskonalony system chłodzenia hamulców, zawieszenie o nastawach bardziej sportowych niż w serii, kubełkowe fotele oraz brak tylnej kanapy. Twórcy odmiany Track Pack nie zdecydowali się na przeróbki silniki, bo i nie były one w ogóle konieczne - 3,8-litrowy motor V6 rozwija 550 KM i 632 Nm, co pozwala kierowcy przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Niestety, ekstremalny GT-R na tor został przeznaczony wyłącznie dla klientów z Japonii i Wielkiej Brytanii.