Aby nawiązać konkurencję na europejskim rynku z niemieckimi markami klasy premium, Infiniti poszło w ich ślady przygotowując coraz to mniejsze modele. Wkraczając na rynek chiński, Japończycy ponownie podpatrzyli Niemców, jednak tym razem - zgodnie z upodobaniami Chińczyków - postawiono na większe auta. Ich reprezentantem jest przedłużona odmiana serii M różniąca się od standardowej wersji powiększonym o 150 mm rozstawem osi. Zmiana ta przyczyniła się do powiększenia przestrzeni wewnątrz i - co bardzo ważne - nie zepsuła efektownego wyglądu "emki". Infiniti M LWB zostało luksusowo wyposażone (w skórzane siedzenia, system audio Bose czy rozbudowany zestaw multimedialny dla pasażerów tylnej kanapy), a pod jego maską znalazły się wyłącznie mocarne jednostki (benzynowa 2.5 V6 o mocy 235 KM i benzynowa wspomagana silnikiem elektrycznym 3.5 V6 rozwijająca 365 KM).