R8 V10 bez dachu to jedno z tych aut, które pozwalają kierowcy zapomnieć o anonimowości. Magnesem na zazdrosny wzrok przechodniów okazuje się zwłaszcza (widoczna na zdjęciach) wersja po restylingu, której prezencję zewnętrzną poprawiono zderzakami z potężniejszymi niż wcześniej wlotami powietrza, lampami z efektownym oświetleniem diodowym, jak i powiększonymi do rozmiaru 19 cali felgami. Ci z przechodniów, którym uda się zajrzeć do środka zauważą też dźwignię nowej, 7-stopniowej przekładni S tronic. Dodajmy, że jej zastosowanie pozwoliło obniżyć czas sprintu 0-100 km/h do 3,8 sekundy, prędkość maksymalną podnieść do 311 km/h, zaś zużycie paliwa zredukować do wartości 13,2 l/100 km (spalanie w cyklu mieszanym). W ramach zmian, Audi R8 V10 Spyder po face-liftingu otrzymało też lekkie poprawki wewnętrzne - subtelnie odnowiono wskaźniki i wykończenie.