Jeśli z uwagi na ograniczoną liczbę aut (produkcję ograniczono do 333 egzemplarzy), nie udało Ci się kupić Audi R8 w topowej wersji GT, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - do sprzedaży trafiła równie hardcorowa, a bardziej seryjna odmiana "plus". Dodano jej więcej mocy i momentu obrotowego (5,2-litrowy silnik V10 "podkręcono" do 550 KM i 540 Nm), sportowo zestrojone zawieszenie, standardowe hamulce ceramiczne, wyjątkowe, diodowe oświetlenie komory silnikowej, a także nowy body-kit nadwozia. Przy okazji, co nieco odjęto - fundując Audi R8 plus lekkie elementy podwozia, karoserii i wnętrza udało się pozbyć zbędnych kilogramów uzyskując 1570-kilogramową masę własną. W rezultacie, użytkownikom zagwarantowano fenomenalne osiągi - w wersji z przekładnią S tronic przyspieszenie do pierwszej "setki" wyniosło 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna sięgnęła 317 km/h.