AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
FSO
Polonez
Atu
1.4 103KM 76kW 1996-1998
1.4 103KM 76kW 1996-1998
Informacje
o FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Lata produkcji:
1996 – 1998
(1996, 1997, 1998)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o FSO Polonez
11.02.1983 | Stutysięczny Polonez
Historia Poloneza rozpoczęła się już we wrześniu 1974 roku, gdy podpisano umowę z Fiatem, który miał pomóc w opracowaniu następcy...
FSO
Polonez
TOP 10 | Samochody z seriali
Są seriale, w których samochody głównych bohaterów odegrały ważne role drugoplanowe, albo były ozdobą kadrów. Przedstawiamy dziesięć aut z...
Stratopolonez – na wariackich papierach
Lancia Stratos to legenda rajdów lat siedemdziesiątych oraz jeden z najciekawszych sportowych samochodów tamtego okresu. Niestety,...
Więcej publikacji o FSO Polonez
Ogłoszenia
używanych
FSO Polonez
Liczba ogłoszeń:
3
FSO Polonez 1995
Cena:
4 990
PLN
Polonez Caro Polonez Caro
1995
105 100 km
74 KM
benzynowy
FSO Polonez 1999
Cena:
9 999
PLN
Polonez Caro Polonez Caro Plus 1.6 benz Lpg ...
1999
118 543 km
82 KM
benzynowy z lpg
FSO Polonez Truck 1.6 87KM 1994
Cena:
18 999
PLN
Polonez Caro Jeden Wlasciciel, Czarne Tablice,...
1994
82 000 km
87 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Produkowany
od
1996
do
1998
roku
Pojemność skokowa
1398
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
103
KM
(76
kW
)
przy
6000
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
127
Nm przy
5000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na tylną oś
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Liczba ocen:
8
Ogólna ocena
3,9
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Zalety
+ Silnik
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
Wady
- Układ jezdny
- Ergonomia
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
3,7
~malinowski28@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
z samocchodu jestem bardzo zadowolony szczególnie z jego bezawaryjności (co w porównaniu z moim poprzednim polonezem bardzo mnie zaskoczyło),ostrzegano mnie przed zakupem modelu z silnikiem rovera ze względu na szybko ulegający awarii tylny most (bzdura, jeżeli ktoś nie ma kamienia przywiązanego do stopy ten nie ma się czego obawiać) bardzo polecam silnik 1400 16V rover ze względu na jego ekonomikę
4,5
~ZIOŁO
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
przejechalem tym samochodem 340000km,zadnych problemow z silnikiem...spisuje sie super
3,9
~Kuba
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
Jeśli chcesz samochód na codzienne jazdy to kup Poloneza z gazem :D
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Liczba raportów:
3
Średnie spalanie dla
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
pb
8,4
l/100 km
lpg
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
8,0
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
Witam, samochod jak na ta konstrukcje dynamiczny, lubi duze obroty. Czesci tanie, dostepne. Jest to moj pierwszy samochod, w ciagu 16 miesiecy zrobilem nim 32 tysiace ( praca, uczelnia). Spalanie srednie w granicach 7,5 litra ( trasa cykl mieszany 270 km 20 litrow. W miescie (Krakow) spalanie nie zejdzie ponizej 10 l,co prawda ta sama jednsotka w Roverach spisuje sie lepiej, jest bardziej dynamiczna ale jak na FSO to zdecydowanie najlepszy silnik. W czasie eksploatacji praktycznie nic nie dokladam (stan licznika 72 tys), wymieniam olej co 10 tys, filtry, zmienialem jedynie plyn chlodniczy oraz termostat ( 30 zł). Polecam wlac od czasu do czasu srodek ktory czysci uklad wtryskowy mniej wiecej co 6 tysiecy. Pozdrawiam, w razie pytan moj meil dawidlysak@gmail.com
Pb
8,7
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
silnik ze znanej nam brytyjskiej stajni rovera spisuje sie naprawde bardzo dobrze mija mu 10 rok zycia a on pracuje bez trzaskow ani zgrzytow choc pracuje na gazie! szkoda tylko ze buda polska i skrzynia od starego modelu ehh... slabe wygluszenie!!!
LPG
10,7
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
Zależy od ciężkości buta;;P
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
FSO Polonez
Liczba wpisów:
23
Zaworek nagrzewnicy
FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
układ chłodzenia
Mokre plamy w okolicach konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika na przewodzie doprowadzającym płyn do nagrzewnicy. Rozwiązanie to niosło z sobą pewną niedogodność: regulację natężenia przepływu płynu w nagrzewnicy trzeba bowiem przeprowadzać po opuszczeniu pojazdu i podniesieniu maski...
Oczekuje na rozwiązanie
Brak połaczenia silnika z masą
FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
instalacja elektryczna
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Winę za ten fakt ponoszą zaśniedziałe połączenia przewodu masowego, umieszczonego w dolnej części przedziału silnikowego. Warunki atmosferyczne, zwłaszcza intensywna eksploatacja auta po zasolonych zimą drogach powoduje, że połączenie to przestaje funkcjonować w sposób należyty. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.
Oczekuje na rozwiązanie
nie zapala na benzynie
FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997
instalacja elektryczna
na początku problemy z działaniem na benzynie, bardzo słaby, po paru miesiącach, w pewien deszczowy dzień, nagle nie chciał zapalić na benzynie. Potem raz zapalał innym razem nie. Zapłon jest, pompka sprawna, na gazie działał tak samo, tylko coś blokowało na benzynie. Popsuł się przekaźnik umieszczony w silniku, który podczas przełączania benzyna->gaz odcina (tu nie jestem pewny ale z tego co zauważyłem to przestają tykać wtryskiwacze) coś w układzie paliwowym. Telefon do znajomego mechanika, który kazał połączyć bezpośrednio obwód odcinany przez przekaźnik i jak ręką odjął wszystko działa, to wymieniłem złom, na inny podobny, bo niestety takiego samego nie można dostać.
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
3,9 (8 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 103 KM
1.5 GL 82 KM
1.6 76 KM
1.6 GL 87 KM
Wybierz inny silnik
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Opinie
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Usterki
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Atu 1.4 103KM 76kW 1996-1998
Testy zderzeniowe
FSO
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Atu
Dane techniczne
60 raportów
zużycia paliwa
114 opinii
użytkowników
3 ogłoszenia
używanych
2 zgłoszone
usterki
5 publikacji
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy