Produkowany od 2012 roku średniej wielkości samochód dostawczo-osobowy. Bazuje na prototypie Turneo Custom Concept z 2011 roku – tak jak jego typowo osobowy brat bliźniak Tourneo Custom. Model zaprojektowano zgodnie z „kinetic design” – obowiązującej w Fordzie koncepcji projektowej. Zaprojektowany przez Paula Cambella Ford Transit Custom zdobył nagrodę Międzynarodowego Samochodu Dostawczego Roku 2013. Jest oferowany w dwóch wariantach rozstawu osi, dwóch wariatach wysokości oraz wersjach: kombi, van oraz van z podwójną kabiną.
czytaj więcej
Pod kątem praktyczności, ciekawy kompromis pomiędzy typowo dostawczym Transitem, a lepiej wyposażonym, nastawionym bardziej na walory osobowe modelem Tourneo Custom. Poza tym, naprawdę zgrabny i dynamicznie wystylizowany jak na swoje gabaryty.
~Powagosław
Jeśli już Ford daje swoim dostawczakom twarz osobówek (Transit Custom to z przodu Fiesta przecież), życzyłbym sobie, żeby przy następnej okazji ktoś spróbował pójść na całość i wykorzystać na przykład coś z Mustanga. Kto powiedział, że furgonetka ma przypominać pociąg towarowy?
Pod kątem praktyczności, ciekawy kompromis pomiędzy typowo dostawczym Transitem, a lepiej wyposażonym, nastawionym bardziej na walory osobowe modelem Tourneo Custom. Poza tym, naprawdę zgrabny i dynamicznie wystylizowany jak na swoje gabaryty.
~PowagosławJeśli już Ford daje swoim dostawczakom twarz osobówek (Transit Custom to z przodu Fiesta przecież), życzyłbym sobie, żeby przy następnej okazji ktoś spróbował pójść na całość i wykorzystać na przykład coś z Mustanga. Kto powiedział, że furgonetka ma przypominać pociąg towarowy?
~Luzacjusz