Szukaj

Informacje o Ford Transit Courier I

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Dostawcze

Ford Transit Courier I – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
3,3 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 43% / przeciw: 57%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Ergonomia

Wybrane oceny

2,1
~Raf88
Ford Transit Courier I
Van 1.6 Duratorq TDCi 95KM 70kW
Proponuje przeczytać do końca i zaufać tej opinii. Ostrzegam przed tym autem. Tragedia nie samochód. Sprawdzając inne auto zajrzałem tutaj z ciekawości i nie dowierzam temu co widzę. Proszę nie wierzyć w pozytywne komentarze, to chyba piszą handlowcy lub posiadacze tych aut, którzy chcą się ich pozbyć. To co napisane jest w negatywnych komentarzach, pokrywa się z moimi doświadczeniami i proponuje się takimi sugerować. Niestety jest to jeden z samochodów flotowych w naszej firmie. Opinie pisze na podstawie wielu egzemplarzy, a nie jednego, u wszystkich jest to samo. Osobiście po jakimś czasie postawiłem ultimatum że albo dostanę inny samochód, albo odejdę z pracy i mam inny:). Przechodząc do szczegółów moja ocena jest taka. Silnik tragedia, kompletnie nie ma siły ciągnąć tej budy, na starcie ze skrzyżowania, nie daj boże pod górkę, to na piechotę by się szybciej przeszło, normalnie każdym innym samochodem bym 5 razy przejechał, o wyprzedzaniu nie mam mowy (oprócz rowerzystów) . Samochody cały czas serwisowane, a usterkowość wszystkiego masakryczna, w firmie ponad połowa samochodów pomiędzy 150 a 200 tys km silniki do naprawy lub wymiany. Spalanie to już szczyt beznadziejności tego auta. Robiąc trasy z całą ekipą (4 osoby) i bagażem to jest 11- 12 litrów na 100km, mierząc oczywiście z tankowania nie z komputerka, który pokazuje 6,5 litra. Malutki bak i w efekcie samochód ma 350 km zasięgu, o dziwo na pusto po mieście spali mniej, porostu to jest za mały silnik do auta. Wnętrze dla odmiany to też tragedia, mimo wielkich gabarytów bardzo mało pakowny, chyba do każdego odpowiednika w segmencie wsadzimy więcej i nie liczny że przewieziemy tez coś ciężkiego. Jazda monad 30 minut to wyzwanie dla zdrowia. Osobiście mam problemy z kręgosłupem i jestem na to uczulony, są pewne zasady konstruowania kształtu foteli, żeby był on zdrowy i wygodny, tu jest wszystko dosłownie na odwrót. Ergonomia podobnie, wszystko bez sensu, której najlepszym podsumowaniem są osłony przeciw słoneczne, które nie wiadomo po co są, bo może coś robią, ale nie zasłaniają przed słońcem, zasłaniają nic lub drogę, a finezyjne wycięcia na brzegach idealnie pozwalają słońcu świecić prosto w oczy. Układ jezdny, jak i reszta, w ogóle nie trzyma się drogi, promień skrętu tragiczny, bardzo podatny na podmuchy wiatru i przy większych prędkościach naprawdę sprawia niebezpieczeństwo, bo autem rzuca po drodze. Jeździłem nawet bardzo dużymi busami i każdy był mniej podatny na podmuch niż to auto i miał lepszy promień skrętu, w tej dziedzinie nie wiem czy tir nie wypadł by lepiej. Blacha bardzo cienka i rdzewieje. Samochód bardzo głośny w środku powyżej 100km/h trzeba naprawdę do siebie krzyczeć. Samochody cały cas w serwisie, wszystko się psuje, dużo poważnych usterek. Normą jest że auta padają na trasach i trzeba je ściągać. Często dochodzi do niebezpiecznych usterek podczas jazdy. Strach tym gdzieś dalej pojechać jeżeli nie gdziekolwiek. Odradzam zakup tego auta, a szczególnie gdy było to auto flotowe, gdzie w firmach poza tym że jest serwis to pracownicy na ogół średnio dbają, lub gdy robiło trasy, ten samochód się to tego totalnie nie nadaje i go to zajeżdża. W takich przypadkach gdy ma przejechane ze 130 -150 tysięcy, bo to już trup. W przypadku gdy ktoś tylko jeździł po mieście i delikatnie, to tak pomiędzy 150 a 200 tysięcy to maks, później już trup.
2,9
~Krakus
Ford Transit Courier I
Van 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Samochód dla kuriera. W samochodzie brak miejsca na rzeczy własne, klucze, telefon, torbę z laptopem, kurtkę. Silnik do jeżdżenia po mieście. Przy niskich obrotach dość cicho. Niestety przy wyższych prędkościach/obrotach głośno w środku, uciążliwie. Spalanie w mieście 8,5-9,5 litra. W trasie 11-12 litrów. Buda jest dość wysoka, przez co dodatkowo podmuchy wiatru wpływają na tor jazdy fordzika. Szyba przednia za duża, częściej jest się oślepianym przez słońce. Dodatkowo ma się wrażenie, jakby był szerszy ale to tylko wrażenia. PLUSY - wygląd zewnętrzny.
1,9
~Szymon
Ford Transit Courier I
Van 1.5 Duratorq TDCi 75KM 55kW
Na szczęście w moim przypadku ten samochód to historia, ale niestety popłynąłem na nim finansowo. Był to chyba najgorszy samochód jakim jeździłem. Bardzo źle się prowadzi, słaby i awaryjny silnik, samochód ogólnie niewygodny.
Åšrednie spalanie dla Ford Transit Courier I
7,7
l/100 km
7,3 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Ford Transit Courier I
Van 1.5 Duratorq TDCi 75KM 55kW
Widziałem raporty ze spalaniem 4,5 litra. Zastanawiam się na jakiej planecie żyją ludzie, którzy to podają lub czy nie pomylili samochodu, albo w ogóle nie maja pojęcia o co chodzi ze spalaniem. U mnie z tankowania, nie komputera, który chyba pokazuje jakieś losowo generowane wartości, nie odpowiadające niczemu, wychodzi średnio ponad 8l na 100km w cyklu mieszanym, a na autostradzie 10-12l na 100km. Auto na pewno nie na trasy bo se swoim mikro bakiem ma zasięg 350 - 400 km. Gorzej niż elektryk :D
9,3
Ford Transit Courier I
Van 1.5 Duratorq TDCi 75KM 55kW
Spalanie rozczarowuje. Za słaby silnik do tego auta. Lekko obciążony lub jak się go przyciśnie to spalanie leci w kosmos. Nawet przy spokojnej jeździe po mieście pali dużo. Odradzam jako auto firmowe na długie trasy. Załadowany i to bez przesady na autostradzie przy około 130km/h potrafi palić 11l/100km, dużo szybciej też go nie rozpędzimy.
5,9
Ford Transit Courier I
Van 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Jak na pojemność silnik radzi sobie całkiem nieźle. Jeżdżę raczej bez ładunku - pewnie gdyby paka była non stop pełna to paliłby trochę więcej. Wynik 4.7 udało mi się zanotować raz - jadąc stałą prędkością 70km/h na dystansie około 50km. Jeżdżąc po aglomeracji śląskiej gdzie korki nie są aż tak uciążliwe notuje spalanie na poziomie 6.2 litra.
Ford Transit Courier I