Szukaj

Informacje o Ford Transit Connect II VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW 2014-2020

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Dostawcze
Zaprezentowany został po raz pierwszy w roku 2012, w Paryżu, podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej. Powstał na bazie platformy podłogowej Forda C-Max. Samochód wyróżniony został w styczniu 2014 roku tytułem Best In Class, przyznawanym przez Euro NCAP najbezpieczniejszym pojazdom minionego roku.
Powagosław
Ford spóźnił się z tym modelem o kilka lat. Transit Connect nie dogoni konkurencji, bo choć praktycznych zalet mu nie brakuje, wizualnie odstaje od europejskiej czołówki w tym segmencie. Ford zapomniał najwyraźniej, że dziś nawet dostawcze woły robocze muszą ładnie albo chociaż ciekawie wyglądać. ~Powagosław
Luzacjusz
Idealny wóz dla dostawcy pizzy, który spóźnia się o godzinę, przywozi małą margaritę zamiast dużej capricciosy i wmawia ci, że zamawiałeś zimną. Mówisz Transit Connect, myślisz zimna pizza. Na myśl o jednym i drugim mam nudności. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73,5 x 88,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,9
~Frank
Ford Transit Connect II
VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW
Auto bez finezji technicznej , a czy solidne i nie zawodne - czas pokaże. // Przegroda m. kabiną a cz. bagażową to ciężki kawał , chyba z 30 kg - topornej blachy - wystarczyłaby kratka z możliwością otwierania , jak Citroenach. W kabinie ergonomicznie nie jest - tablica rozdzielcza to w większości krzywizny i pochyłości z których wszystko spada. Bardzo ale to bardzo niepraktyczne i niewygodne oświetlenie i kabiny jak również sterowanie światłami zewnętrznymi powiązanymi z otwieraniem/ zamykaniem drzwi w sposób nielogiczny i niekofigurowalny .
3,4
~Witku
Ford Transit Connect II
VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW
Po 2 latach użytkowania i przebiegu 120 tys padła pompa hamulcowa zintegrowana z pompą abs (regeneracja i wymiana to koszt ok 2500 zł). W niedługim czasie jeszcze przed obowiązkową wymianą zestawu paska rozrządu pękł łańcuszek w obudowie wałków rozrządu. Koszt zdecydowanie większy, zależy jakie zastosujemy części, oryginalne czy zamienniki. Obie awarie to wady ukryte tego modelu z rocznika 2018. Później zastosowano mocniejszy łańcuszek rozrządu.
4,8
~Markos
Ford Transit Connect II
VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW
Auto warte ceny i tyle. Wcześniej miałem partnera i berlingo ale to taczki ( chociaż trzeba przyznać że grubo ponad 300 tyś klepneły - berlingo ma 450k teraz i jeszcze daje radę - ale to inna jazda niż conectem.od 2013 ford connet z silnikiem 1,6. Poza tym szczerze polecam - mała uwaga wolałbym takiego 2,0 i 163 kM jak w mondeo
Ford Transit Connect II VAN