Szukaj

Informacje o Ford Transit Connect II VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2014-2020

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Dostawcze
Zaprezentowany został po raz pierwszy w roku 2012, w Paryżu, podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej. Powstał na bazie platformy podłogowej Forda C-Max. Samochód wyróżniony został w styczniu 2014 roku tytułem Best In Class, przyznawanym przez Euro NCAP najbezpieczniejszym pojazdom minionego roku.
Powagosław
Ford spóźnił się z tym modelem o kilka lat. Transit Connect nie dogoni konkurencji, bo choć praktycznych zalet mu nie brakuje, wizualnie odstaje od europejskiej czołówki w tym segmencie. Ford zapomniał najwyraźniej, że dziś nawet dostawcze woły robocze muszą ładnie albo chociaż ciekawie wyglądać. ~Powagosław
Luzacjusz
Idealny wóz dla dostawcy pizzy, który spóźnia się o godzinę, przywozi małą margaritę zamiast dużej capricciosy i wmawia ci, że zamawiałeś zimną. Mówisz Transit Connect, myślisz zimna pizza. Na myśl o jednym i drugim mam nudności. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71,9 x 82 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Åšrednie spalanie dla Ford Transit Connect II VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2014-2020
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Auto w 90% wykorzystywane w mieście na krótkich dystansach, spalanie średnie około 10,5l na 100km . Przebieg około 121000 awarii brak. Wybór zdecydowanie lepszy niż diesel jeżeli auto wykorzystywane jest w miejskim ruchu... Pomimo w wyższego spalania brak awarii. Posiadamy również we flocie diesle i niestety DPF EGR etc. Generują wyższe koszty rok do roku w stosunku do spalania Eco boosta. Tak, że w przypadku wykorzystywania auta w mieście na krótkich dystansach ... Pomimo wyższego spalania silnik benzynowy jest zdecydowanie bardziej ekonomicznym wyborem.
6,7
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford z 2019 r. Bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Jazda pod wiatr to o 0,5 do 1,0 l benzyny większe spalanie. Nie mogę się nigdzie dowiedzieć ile wynosi pojemność zbiornika paliwa . W serwisie Ford raz podają 42 l albo 52 l a jeszcze innym razem to nawet 56 l. Tak to my Polski nie zbudujemy Panie Ford.
7,5
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
życie po przejechaniu 150 000 Km. Dość słaby i nie ekonomiczny od prędkości 90 Km h.
Ford Transit Connect II VAN