Szukaj

Informacje o Ford Transit Connect II Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW 2014-2020

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Dostawcze
Zaprezentowany został po raz pierwszy w roku 2012, w Paryżu, podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej. Powstał na bazie platformy podłogowej Forda C-Max. Samochód wyróżniony został w styczniu 2014 roku tytułem Best In Class, przyznawanym przez Euro NCAP najbezpieczniejszym pojazdom minionego roku.
Powagosław
Ford spóźnił się z tym modelem o kilka lat. Transit Connect nie dogoni konkurencji, bo choć praktycznych zalet mu nie brakuje, wizualnie odstaje od europejskiej czołówki w tym segmencie. Ford zapomniał najwyraźniej, że dziś nawet dostawcze woły robocze muszą ładnie albo chociaż ciekawie wyglądać. ~Powagosław
Luzacjusz
Idealny wóz dla dostawcy pizzy, który spóźnia się o godzinę, przywozi małą margaritę zamiast dużej capricciosy i wmawia ci, że zamawiałeś zimną. Mówisz Transit Connect, myślisz zimna pizza. Na myśl o jednym i drugim mam nudności. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 1700-2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73,5 x 88,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Autko bardzo zwinne i świetnie się prowadzi. Może nie jest demonem prędkości przy tej mocy, ale nadrabia to niezawodnością i znikomym apetytem na paliwo. Koszty eksploatacji to praktycznie tylko filtry i oleje, ostatnio wymieniłem klocki i to wszystko. Dodatkowo do tego modelu wszystko jest w super niskich cenach, komplet filtrów średniej klasy to 120 zł. Mam wersję z rozkładaną kanapą pasażera i jest to naprawdę świetne rozwiązanie szczególnie jak się jeździ samemu. Polecam każdemu kto potrzebuje małego taniego dostawczaka.
1,3
~Szymon
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Samochód służbowy. Zaczynając od pozytywnych stron, to nic. Przechodząc do negatywnych to dosłownie wszystko. Największy minus to awaryjność i problem z serwisem (przynajmniej w moim przypadku - serwis). Najgorzej jest z silnikiem i zawieszeniem i w sumie z wszystkim. Ogólnie samochód jest bardzo niepraktyczny i koszmarnie się nim jeździ, w sumie to on ledwo jeździ bo silnik jest do niego za słaby. Dużo pali. Słaby zasięg, np. w trasie przy spalaniu 11 - 12l/100km i baku 40l, dla bezpieczeństwa maks co 300km trzeba tankować. W pracy flota więc na niektórych trasach jest problem dojechać od orlenu do orlenu. aha silnik padł przy 154 tys km, a gwarancja była do 150 tys km. Nie polecam i pozdrawiam.
5,0
~Radek Z
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
W porównaniu do poprzedniego "auta dla ludu" niebo, a ziemia, ale to może dlatego ze tamten był trochę stary i zajechany Fordzikiem super się jeździ, jest wygodny i fajnie się prowadzi
Ford Transit Connect II Kombi