Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Custom I L2

Lata produkcji: 2012 – 2023
Segment: VANy
Produkowane od 2012 roku średniej wielkości auto dostawczo-użytkowe zajęło miejsce pomiędzy małym Tourneo Connect a dużym Transitem w ofercie Forda w tym segmencie. Prototypem, będącym pierwowzorem koncepcyjnym dla tego modelu, był Tourneo Custom Concept z roku 2011. Ford Tourneo Custom, którego projektantem był Paul Campbell, wystylizowany został zgodnie z „kinetic design” – koncepcją projektową Forda. Jego bliźniaczym modelem jest Transit Custom, od którego odróżnia go możliwość skonfigurowania jako 9-osobowego vana, czego dostawczy bliźniak „nie potrafi”.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo wyrazisty i stylowy jak na auto takich rozmiarów i o takim przeznaczeniu. Cieszy, że w nowym manifeście użytkowości samochodów Forda znalazło się miejsce na wartości wizualne. ~Powagosław
Luzacjusz
Ta furgonetka ma twarz Fiesty - można było się trochę bardziej postarać, ale lepsze to niż posępne, nudne oblicze (oj, zdarza się w tym segmencie). Gdybym tylko potrzebował furgonetki… ~Luzacjusz

Ford Tourneo Custom I L2 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 9
Średnica zawracania 12,7 m
Promień skrętu 6,35 m
Długość 5339 mm
Szerokość 1986 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2290 mm
Wysokość 1976 mm
Rozstaw osi 3300 mm
Zwis przedni 1011 mm
Zwis tylny 1028 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1390 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1032 mm
Wysokość progu załadowczego 533 mm
Drzwi tylne - szerokość 1400 mm
Drzwi tylne - wysokość 1340 mm
Drzwi boczne - szerokość 1320 mm
Drzwi boczne - wysokość 1030 mm
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Karoseria

Wybrane oceny

1,6
~Lucjan
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 125KM 92kW
Ostrzegam wszystkich!!!Nie kupujcie tego auta ,nawet jak widzicie jakies pozytywne opinie!!Tamci mieli po prostu duzo szczescia ale nastepni uzytkownicy ,ktorzy juz nie zamiescili swych opinii juz z pewnoscia nie!Jest to totalna porazka konstruktorow,albo jest jak puszka pandory,ktora jak raz otworzysz to koniec.Taniej wtedy oddac na zlom niz naprawiac.Lub jest to jak tania chinska zabawka czyli NIENAPRAWIALNA jednorazowka.jak masz szczescie to pojezdzisz jakis czas do postania a jak nie to raczej POSTOISZ w serwisach cale tygodnie zanim znajda co sie dzieje, a potem kolejne tygodnie w oczekiwaniu na czesci.TO JEST SKANDAL!!!!Jak mozna bylo dopuscic do produkcji takiego nieprzemyslanego auta?Nawet najlepsi mechanicy naprawde nie potrafia dojsc co sie dzieje.Tak masakrycznie zepsuta konstrukcja wszystkich podzespolow.Czy to auto projektowali przedszkolacy???AUTO JEST PO PROSTU NIENAPRAWIALNE!!! bo wszystkie sie psuja i da sie je naprawic ale nie tego.....ciagle usterki za usterkami.W ciagu roku przestal z powodu roznych problemow 16 tygodni!tak TYGODNI!!!W tym czasie przejechal zaledwie 12000 km.Nie bylo dnia zeby spokojne gdzies pojechac!FORD to frustracja i codzienna reparacja!To niestety nie jest zart!!!
4,1
~User
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 125KM 92kW
Dobry stosunek jakości do ceny. Niestety moje auto wyposażone jest w silnik 2.0tdci (nie ma takiej opcji wyboru w Autocentrum a w Fordzie w tym roczniku inny dostępny nie był) i filtr DPF i SCR. Przy jeździe tylko miejskiej filtr bardzo szybko się zapycha i konieczna wymiana oleju sygnalizowana przez komputer wypada co ok 5000km. Serwis odpowiada, że w instrukcji użytkownika jest napisane że co 300-600 km auto musi przejechać trasę aby oczyścić filtr DPF . Nie polecam jeśli zamierzasz używać auta tylko w mieście baaaardzo uciążliwe.
3,8
~clem
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 125KM 92kW
Bardzo fajnie się nim jeździ, silnik 125KM w porównaniu do Vivaro 101KM to rewelacji nie ma. Auto kupiłem jako już 2letnie i służyło w salonie jako auto pod wynajem. Trochę wydaje mi się ze każdy mu wstawiał ile fabryka dała.
Średnie spalanie dla Ford Tourneo Custom I L2
9,0 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 155KM 114kW
Jestem posiadaczem tego auta od 3 lat (drugi właściciel), robię 20k km rocznie. Operując bardzo delikatnie pedałem gazu i jeżdżąc ogólnie w stylu eco drive oraz nie przekraczając prędkości 90km poza miastem jest możliwe osiągnięcie nawet wyniku poniżej 8 litrów ale taka jazda to żadna przyjemność tym bardziej że wersja 155 konna przyjemnie się rozpędza mimo sporej turbo dziury. Na autostradzie przy 120km/h auto pali około 9,3l/100km, a każde 10km/h więcej to około 0,6l/100km większe spalanie. Po przejechaniu 1400 km autostradami z prędkością od 140 do 164 km/h (więcej się nie da) średnie spalanie na komputerze wyniosło 11,7l/100km. Rzeczywiste spalanie jest z reguły delikatnie niższe niż to co widzimy na desce rozdzielczej (0,1-0,4l/100km). Wyłączenie klimatyzacji delikatnie wpływa na mniejsze zużycie paliwa.
8,7
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 125KM 92kW
Posiadam Transit Custom blaszak wysoki silnik 2.2 TDCi 100KM jazda głównie po mieście. Spodziewałem się mniejszego spalania myśląc, że mniejsza moc i jazda wokół komina przełoży się na mniejsze spalanie. Po roku użytkowania doradzić mogę że trzeba kupować jednostki z jak największą mocą. Może na wpływ większego spalania ma też wypalanie filtra cząstek stałych, gdzie przy eksploatacji miejskiej potrafi dopalać 2-3 razy w tygodniu.
9,6
Ford Tourneo Custom I
L2 2.2 TDCi 155KM 114kW
Nie da sie mniej tyle pali i koniec autostrada i 160km/h nawet 12 polknie
Ford Tourneo Custom I L2