Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Courier II

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2013 roku, należący do segmentu kombivanów Ford Tourneo Courier jest najmniejszym i najmłodszym bratem w rodzinie Forda Tourneo (obok Tourneo Custom, Grand Tourneo Connect i Tourneo Connect). Łączy cechy rodzinnego minivana segmentu B i małego samochodu dostawczego, chociaż jest, tak jak pozostałe wersje Tourneo, osobową odmianą bliźniaczego modelu Transit Courier. Spokrewniony stylistycznie z Fordem Fiesta dzieli z nim (jak również Fordem B-Max) platformę podłogową Ford Global B-car platform. Samochód nawiązuje do licznych użytkowych aut marki noszących nazwę Courier.
czytaj więcej
Powagosław
Stwierdzenie, że to najładniejszy członek gamy Tourneo nie będzie pozbawione przesady. Dobrze skrojony, z przyzwoitymi proporcjami. Jeszcze jedna rodzinna alternatywa, może nieco mniejsza od pozostałych „made in Ford”. ~Powagosław
Luzacjusz
Co to jest – blaszane pudełko na kułkach obudowane wokół grilla z Aston Martina? Ano właśnie. To jest Courier. Ale złośliwości na bok, a raczej na tył, bo z przodu to auto robi naprawdę sympatyczne wrażenie. A zresztą, czego się spodziewaliście? To jest Tourneo, a nie Gran Turismo. ~Luzacjusz

Ford Tourneo Courier II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Średnie spalanie dla Ford Tourneo Courier II
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
6,8
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Jak się chce mieć rozsądne spalanie trzeba mieć ,,lekką" nogę
Ford Tourneo Courier II