Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Connect II Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW 2016-2018

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: VANy
Wśród benzynowych silników wybór jest mniejszy, ale ciekawy. Najmniejszy 1.0 EcoBoost 100KM jest dość elastyczny, ale zapewnia przeciętne osiągi. Do miasta i spokojnych przejażdżek w trasie pasuje jednak jak ulał. W wersji osobowej warto rozważyć mocniejszy 1.6 EcoBoost. Ma 150KM i dość chętnie reaguje na ruchy prawej stopy. Wybór często pada na diesle i o ile 1.6 75KM lepiej sobie odpuścić, to wersje 95- i 115KM są warte zastanowienia. Nie oferują rezerwy mocy, ale są oszczędne i przy niewielkich prędkościach całkiem zrywne.
czytaj więcej
Produkowany od 2016 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73,5 x 88,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~P@blo
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
Posiadam wersję Grand. Potrzebowałem auta na wypady z dużym, przestronnym wnętrzem, takim aby w razie konieczności można było wygodnie się przekimać, wpakować rower (rowery) bez konieczności montowania specjalnych uchwytów lub zapakować ekipkę znajomych i ruszyć na jakiś wypadzik. Ponieważ mieszkam w bloku i nie mam garażu to ostatni rząd siedzeń musiał być składany bez szarpania się, wyjmowania z auta i biegania po piwnicach aby schować siedzenia. Patent składania siedzeń w tym Fordzie i rozkładania paneli aby uzyskać płaską powierzchnię jest naprawdę świetny. Pompuję materac 2m/1.4 m i można wygodnie się przekimać w aucie z widoczkiem na gwieździste niebo przez olbrzymi szklany dach. Silniczek 1.5 Tdci nie jest demonem prędkości ale też nie ma co wymagać od takiego auta sprinterskich osiągów. Nie do tego jest to autko. Tu ma być dostęp w każdej chwili do ogromu przestrzeni upakowanej w miarę zgrabne nadwozie, którego rozmiary nie są jeszcze wielkim busem i pozwalają na zwinne poruszanie się po miejskim tłoku. Przyznam, że linia nadwozie mi się osobiście podoba. Silniczek... cichutki i do codziennej jazdy jak najbardziej przyjemny, oszczędny.
4,4
~jakurra
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
Kupiłem ten samochód bo potrzebowałem auta tego typu, ale miałem jedną fanaberię - musiało być z automatyczną skrzynią biegów (tak wiem, zaznaczyłem, że jest manual, ale admin strony nie przewidział, że ten model występuje równiez z automatem). W tym segmencie jedyny sensowny automat miał Ford. Kupiłem wersję najdroższą, z tempomatem, szklanym dachem i nawigacją bo dużo podróżuję. Jednak nawigacja jest raczej słaba, ten wydatek ratuje fakt, że dzięki temu mam bardzo rozbudowane radio, świetnie działający system głośnomowiący, sterowanie klimą z ekranu dotykowego i widok z kamery cofania na dużym ekranie nawigacji, a nie jak w innych wersjach w lusterku wstecznym.
4,9
~marek
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
w mojej opinii samochód spełnia w 100% swoją rolę. jest duży, mocno pakowny, a w szczególności oszczędny. czytałem opinie, że ma słaby silnik. w mojej opinii (po pierwsze nie jest to samochód sportowy) ma silnik zupełnie wystarczający. bez problemy 140-150 na autostradzie jedzie, a szybciej i tak nie wolno :) do 120 spalania bardzo atrakcyjne,
Ford Tourneo Connect II Grand