Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Connect II Grand

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: VANy

Ford Tourneo Connect II Grand – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4818 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2137 mm
Wysokość 1836 mm
Rozstaw osi 2662 mm
Rozstaw kół - przód 1568 mm
Rozstaw kół - tył 1584 mm
Prześwit 160 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1529 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 2761 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1149 mm
Wysokość bagażnika 1234 mm
Szerokość bagażnika 1477 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1305 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2179 mm
Drzwi boczne - szerokość 839 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~P@blo
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
Posiadam wersję Grand. Potrzebowałem auta na wypady z dużym, przestronnym wnętrzem, takim aby w razie konieczności można było wygodnie się przekimać, wpakować rower (rowery) bez konieczności montowania specjalnych uchwytów lub zapakować ekipkę znajomych i ruszyć na jakiś wypadzik. Ponieważ mieszkam w bloku i nie mam garażu to ostatni rząd siedzeń musiał być składany bez szarpania się, wyjmowania z auta i biegania po piwnicach aby schować siedzenia. Patent składania siedzeń w tym Fordzie i rozkładania paneli aby uzyskać płaską powierzchnię jest naprawdę świetny. Pompuję materac 2m/1.4 m i można wygodnie się przekimać w aucie z widoczkiem na gwieździste niebo przez olbrzymi szklany dach. Silniczek 1.5 Tdci nie jest demonem prędkości ale też nie ma co wymagać od takiego auta sprinterskich osiągów. Nie do tego jest to autko. Tu ma być dostęp w każdej chwili do ogromu przestrzeni upakowanej w miarę zgrabne nadwozie, którego rozmiary nie są jeszcze wielkim busem i pozwalają na zwinne poruszanie się po miejskim tłoku. Przyznam, że linia nadwozie mi się osobiście podoba. Silniczek... cichutki i do codziennej jazdy jak najbardziej przyjemny, oszczędny.
4,4
~jakurra
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
Kupiłem ten samochód bo potrzebowałem auta tego typu, ale miałem jedną fanaberię - musiało być z automatyczną skrzynią biegów (tak wiem, zaznaczyłem, że jest manual, ale admin strony nie przewidział, że ten model występuje równiez z automatem). W tym segmencie jedyny sensowny automat miał Ford. Kupiłem wersję najdroższą, z tempomatem, szklanym dachem i nawigacją bo dużo podróżuję. Jednak nawigacja jest raczej słaba, ten wydatek ratuje fakt, że dzięki temu mam bardzo rozbudowane radio, świetnie działający system głośnomowiący, sterowanie klimą z ekranu dotykowego i widok z kamery cofania na dużym ekranie nawigacji, a nie jak w innych wersjach w lusterku wstecznym.
4,2
~p.law.
Ford Tourneo Connect II
Grand 1.6 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Samochód w porównaniu do równorzędnych modeli konkurencji jest całkiem ok- dłuższa przestrzeń ładunkowa co generalnie wpłynęło na mój wybór. Przez swoją użytkowość bardzo dobry dla małej firmy lub aktywnej rodzinki. 100 tyś bez awaryjnej jazdy za mną. Nie zwija asfaltu na koła, ale też nie po to są vany- ogólnie daje radę nawet solidnie załadowany. Przestrzeni dla pasażerów dużo, jedyny problem to wygłuszenie. Powyżej 130-140km/h szum staje się już uciążliwy. Ze spalaniem różnie: 3,8l trasa Lublin->Helsinki jazda za tirem 90 km/h, standard ok. 6,2l autostrada 120 km/h, miasto ok 7,4l.
Ford Tourneo Connect II Grand