Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Connect

Lata produkcji: 2005 – teraz
Segment: VANy

Ford Tourneo Connect – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Ford Tourneo Connect

Cena od: 121 320 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,0
~Morawiec
Ford Tourneo Connect II
Standard 1.6 Duratorq TDCi 95KM 70kW
Jeździłem służbowo przez krótki okres. Egzemplarz był już bardzo wyeksploatowany i u schyłku swoich możliwości, choć miał przejechane dopiero 160tys. Nie wiem czy dotyczy to wszystkich, ale na podstawie egzemplarza którym jeździłem mam raczej negatywną opinię. Podobno był strasznie awaryjny i nikt nie chciał min jeździć na firmie, ja też szybko zrezygnowałem. Pali bardzo dużo w trasie 10 litrów to minimum, w mieście 7-8. Bardzo źle się nim manewruje, promień skrętu jak w starze.Silnik zdecydowanie za słaby do takiej kabiny. Duży problem z ruszeniem na skrzyżowaniu. Przy mocniejszym wietrze mocno rzuca. Do miasta się raczej nie nadaje, na trasy również. to pytanie do czego się nadaje?
3,2
~Josom
Ford Tourneo Connect III
Grand 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Grand Tourneo Connect - w skrócie zachwyt pomieszany z realizmem. Ogólnie auto jest świetne, uwielbiam nim jeździć bo jest wygodny i praktyczny. Całokształt psują małe sprawy, takie jak skrzypiące wnętrze, duże spalanie przy prędkościach autostradowych, dziwne losowe ściągnie w lewo bądź w prawo bez jakiejś realnej przyczyny, ot tak po prostu to auto czasem ma, losowe błędy czujników parkowania brak przegrody pomiędzy częścią bagażową a siedzeniami w wersji 7osobowej (brak też możliwości zamówienia wersji z drzwiami dzielonymi) asystent pasa ruchu który jest jedynie gadżetem bo działa wręcz skandaliczne źle. Auto bardzo podatne na wiatr boczny, brak żaluzji w części bagażowej do zakrycia bagola i to chyba wszystko.
1,6
~Jaro
Ford Tourneo Connect II
Standard 1.5 TDCi 100KM 74kW
Zdecydowanie jest to najgorszy samochód jakim jeździłem. Odradzam zakupu. Najgorszym minusem jest słaby silnik. Mało mocy i dużo pali. Bardzo źle się nim manewruje, promień skrętu jak w ciężarówce. Przy większych prędkościach bardzo słabo trzyma się drogi, jest bardzo wrażliwy na podmuchy wiatru. Niewygodny i słabo wyciszony. Bardzo awaryjny. Psuje się dosłownie wszystko. 5-6 letnie auto z przebiegiem około 180 tys., to już trup i na pewno nie dotyczy to tylko egzemplarza, którym miałem nieprzyjemność jeździć, ale wszystkich.
Średnie spalanie dla Ford Tourneo Connect
7,0 – 11,8
l/100 km
5,7 – 9,2
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Ford Tourneo Connect II
Standard 1.5 TDCi 100KM 74kW
Silnik tragedia. Spalanie tragedia. W firmowej flocie około 30 takich, we wszystkich wygląda to tak samo, spalanie w trasie na autostradzie (prędkość około 140km/h) przy pełnym załadunku i 4 osobach, wychodzi 12 litrów z tankowania i 6,7 litra :D z komputerka, oczywiście prawdziwa jest pierwsza wartość. Mały litraż do masy i brak mocy z 7-8 litrów spali przy 50 km/h po mieście i na pusto. W 2/3 wszystkich aut pomiędzy 150 000 a 160 000 km rozsypały się silniki, w każdym prawie co innego. dodatkowo totalne zero ergonomii i wygody.
8,7
Ford Tourneo Connect II
Standard 1.6 Duratorq TDCi 95KM 70kW
Bardzo mało wydajny silnik. Dużo pali i ma mało mocy, słabo przyspiesza. Szczególnie dużo pali na trasach średnio około 10l/100km. O dziwo w mieście pal mniej, tak 7-8 litrów na 100km. Najprawdopodobniej wynika to z tego że jest to za slaby silnik na te gabaryty i bardzo kańciasta budowa, mało aerodynamiczna.
9,5
Ford Tourneo Connect II
Standard 1.6 Duratorq TDCi 95KM 70kW
Dużo pali. W moim przypadku uważam że silnik zbyt słaby do masy samochodu i przez to spalanie jest duże. Na pusto i na spokojnie po mieście spalanie około 7l/100 km, obładowany po mieście to już około 8l/100 km. Na pusto w trasie przy około 120 - 140 km/h, spalanie 11l/100km, przy załadowanym około 13l/100km. Średnio w cyklu mieszanym wychodzi ponad 8l/100km.
Ryglowanie drzwi
  • Ford Tourneo Connect I SWB 1.8 Duratorq TDCi 110KM 81kW 2010-2013
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Nie można zaryglawać drzwi (tylko tylna klapa i wybiurczo tylne drzwi się ryglują) a więc i alarm się nie załącza. Czasem wystarczy ,,trzasnąć,, jeszcze raz lub dwa i wtedy się zablokują. Innym razem zamykają się na pierwsze kliknięcie, coraz częściej jednak nawet kilkakrotne trzaskanie nie pomaga, problem jest taki że nie wiadomo które drzwi - blokują system więc trzeba walić najczęściej trzema albo czterema (klapa zawsze się rygluje bez problemu). Raz na jakiś czas po rozpoczęciu jazdy pojawia się komunikat że określone drzwi są otwarte i często wystarczy zamknąć je jeszcze raz. Złączki elektryki drzwi przednich popryskałem sprejem do czyszczenia konektorów. Tak samo styki tylnych. Coś się jakby polepszyło ale sytuacja wraca więc nie wiem czy jest lepiej czy to przypadek. Kable przy złączce są w dobrym stanie jeśli chodzi o stan izolacji. Słyszałem że nie można mieć pewności że to usterka elektryczna, że problem mechaniczny też może odbijać zamki. Z góry dziekuję za info i porady. remigiusz
Oczekuje na rozwiązanie
Uszkodzony napinacz, remont silnika
  • Ford Tourneo Connect II Standard
  • silnik
  • 80 tys. km
W czasie jazdy komunikat serwis natychmiast ,brak mocy, nie reagował na pedał gazu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
zapchany DPF po 39000km
  • Ford Tourneo Connect III
  • układ wydechowy
  • 39 tys. km
Nie dopala filtra cząstek stałych , po wyświetleniu komunikatu (natychmiastowy serwis) czekam w kolejce do serwisu. Nie mogę jeżdzić z powodu podniesionego poziomu oleju.
Oczekuje na rozwiązanie
Ford Tourneo Connect