Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana druga generacja modelu. Jej pierwowzorami koncepcyjnymi były dwa prototypy: S-Max Concept z 2014 roku oraz Vignale. Choć, podobnie jak poprzednik, Ford S-Max II jest powiązany konstrukcyjnie z Mondeo (oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej: Ford CD4 Platform), to stylistycznie wersji produkcyjnej auta najbliżej do modelu Focus III oraz Fiesta VII. Samochód zaprojektował Rolf Deges.
Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.
~Powagosław
Tak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.
Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.
~PowagosławTak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.
~Luzacjusz