Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW 2016-2018

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Pickup
Wszystkie jednostki napędowe to diesle i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Do wersji użytkowej w zupełności wystarczy najsłabszy 2.2l 125KM. To typowy tytan pracy, który został stworzony do harówki. Jeśli w grę wchodzi również dynamika, to warto rozważyć wariant 150-konny. Zapewnia osiągi z przeciętnego auta kompaktowego i o ile praktycznie nie ma rezerwy mocy, to gwarantuje dość żwawe przemieszczanie się. Sprawdzi się też w przeznaczeniu osobowym, choć w takim przypadku warto wziąć też pod uwagę silnik 3.2 200KM. Sporo pali, ale za to ucina sekundę podczas przyspieszania do 100km/h. Ma też nieco lepszą elastyczność.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2018 roku
Pojemność skokowa 3198 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 470 Nm przy 1500-2750 obr/min
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89,9 x 100,7 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Widoczność + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,4
~Lukasz P.
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Samochód, który nie polecam. Odradzam. Samochód 50% stoi na serwisie a nie jezdzi i zarabia. Samochód kupiony w salonie jako nowy w wersji Wildtrack, pomaranczowy kolor (Czekalem na niego pol roku). Wyglada pieknie ale nie jezdzi. Samochód szanowany uzywany 99% na autosradzie gdzie poruszam sie z predkosci 140km/h. Samochod nie upalany w terenie nie pilowany. Normalna zwykla jazda. Wygodny, lecz niestety ciagle usterki nie pozostawiaja mi nic innego jak zostawic negatywna ocene. Cytujac serwis Forda "Nie jest ta jakoś Ford Rangera jaka byla kiedys". Zastanawialem sie nad kupnem Raptora lecz podejrzewam ze ustreki beda takie same. Nigdy wiecej Ford Ranger.
2,4
~Marcin
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Nie polecam marki ford. Zakupiłem samochód ford Ranger za 160 tyś. Auto po pewnym czasie zaczęło gasnąc. Stoisz na światłach, zaczynają falować obroty i silnik gaśnie. Z problem byliśmy kilkukrotnie w serwisie. Serwis od 6 miesięcy nie potrafi zdiagnozować przyczyny. Serwis Ford Plichta z Gdańska ściągnął mechanika z Ford Polska, jego umiejętności również nie pozwoliły na stwierdzenie co jest przyczyną. Mimo wielu nagranych filmów obrazujących usterkę, ford odmówił naprawy samochodu. Kontakt z infolinią ford polska niemożliwy, od kilku miesięcy wszyscy konsultanci są zajęci – mimo kilkudziesięciu prób dziennie. Pisemne wezwanie do usunięcia usterki, pozostało bez odpowiedzi Ford Polska. Czyli ja zostałem z kalmotem za 160tyś a producent nawet nie ma możliwości kontaktu. Serwis i producent przyjęli politykę milczenia, niech się klientowi znudzi. Odradzam tą markę i ostrzegam przed nieuczciwym podejściem producenta/serwisu.
4,4
~MartiT
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku , Co do mnie przemówiło jakość wykończenia deska obszyta skórą no i wersje którą posiadam wildtrak x blue performance kolor piękny i wstawki czarne w połysku . Polecam dla mnie koło mustanga pozycja numer 1

Usterki Ford Ranger V

Liczba wpisów: 14
zerwany pasek rozrządu
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
producent przewiduje wymianę paska rozrządu przy 240 tysiącach kilometrów . NIe znam nikogo kto by do takiego przebieegu dał radę . Znam natomiast kilku co przed 100.000 mieli zerwany rozrząd . Ford wymieniał silniki ,bo naprawa nie ma sensu , silnik po regeneracji nie hula więcej jak 20 do 30.000 km . Znam również przypadek ,ze pasek pękł 20.000 km po wymianie przy 100.000 km także raczej uznałbym ten silnik za słaby i zaskakujący poważną awarią paska . Dziwię się ,że ford montuje go do kolejnej generacji auta , skoro niewiele jest aut generacji poprzedniej w których nie wymieniali tych silników minimum jeden raz .Uwaga tez na gwarancję ford - tylko i wyłącznie do przebiegu 200.000 km jakbyś jej nie rozszerzał . WYmiana paska , oleju w skrzyni - wszystko powyżej tych 200.000 km . W mojej opinii to zwyczajne oszustwo forda nic więcej. W moim przypadku przy przebiegu 180.000 km po upływie gwarancji dwuletniej mam już drugą skrzynię biegów (remont z 11.000 złotych ,ale chodzi lepiej niż ta na której wyjechałem z salonu ) no i teraz drugi silnik (25.000 zł -chodzi tak samo jak pierwszy , dławi się po zapaleniu i pali 14 l na 100 km . Tłumaczenie ,że nie ma już dobrych aut nie usprawiedliwia faktu ,że polska jest śmietnikiem dla producentów aut , którym auta zjeżdżające z lini produkcyjnej nie przechodzą testu jakości .
łożyko koła przedniego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
w raptorze z przebiegiem 6 tysięcy padło łożysko koła przedniego od jazdy po asfalcie. BIULD TOUGH . Serwis po wskazaniu palcem ,żę o to to koło jest lużne ,pojął się naprawy . Oczywiście próbowali jak mogli a to że nie mamy wolnego podnosnika ,to dałem swój ,wtedy i oni dali taki do podjechania pod koło -kpina , ford wie doskonale jaki to badziew jest ten raptor i celowo robi z ciebie idiotę . Z innych również ,znam ponad 10 użytkowników któży również czują się oszukani przez forda i jego tandetę w postaci rangera raptora . Ciekawe czy fox wie gdzie montują jego amortyzatory .
6 komentarzy
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 1
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak podjeżdżam do serwisu także zapłaciłeś to jedz dalej nie zasłaniaj wystawy z raptorem , bo czekamy aby naciągnąć następnego na swój nic nie warty pseudoraptorek.
11 komentarzy
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting