Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Pickup
Oznaczona symbolem T6, zaprezentowana w roku 2011, najnowsza i obecnie produkowana, trzecie generacja modelu. Ranger do części krajów Starego Kontynentu (także do Polski) trafił w 2012 roku. Pod względem stylistycznym model odmieniono, przywiązując większą wagę nie tylko do użytkowych aspektów pojazdu, ale również estetycznych czy luksusowych. Dzieli m.in. płytę podłogową z Mazdą BT-50, z którą nadal jest konstrukcyjnie blisko spokrewniony. Począwszy od obecnej generacji, model nie będzie oferowany na rynku amerykańskim, gdyż stanowiłby wewnętrzną konkurencję dla fordowskich pickupów serii F.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,4 m
Promień skrętu 6,2 m
Długość 5362 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2163 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1977 mm
Wysokość 1815 mm
Rozstaw osi 3220 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Prześwit 229 mm
Prześwit 4x4 229 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1287 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1287 l
Wysokość progu załadowczego 835 mm
Kąt natarcia 28 stopnie
Kąt rampowy 25 stopnie
Kąt zejścia 28 stopnie
Kąt przechyłu bocznego 35 stopnie
Głębokość brodzenia 800 mm
Przedział ładunkowy - długość 1549 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1560 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 511 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,4
~Lukasz P.
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Samochód, który nie polecam. Odradzam. Samochód 50% stoi na serwisie a nie jezdzi i zarabia. Samochód kupiony w salonie jako nowy w wersji Wildtrack, pomaranczowy kolor (Czekalem na niego pol roku). Wyglada pieknie ale nie jezdzi. Samochód szanowany uzywany 99% na autosradzie gdzie poruszam sie z predkosci 140km/h. Samochod nie upalany w terenie nie pilowany. Normalna zwykla jazda. Wygodny, lecz niestety ciagle usterki nie pozostawiaja mi nic innego jak zostawic negatywna ocene. Cytujac serwis Forda "Nie jest ta jakoś Ford Rangera jaka byla kiedys". Zastanawialem sie nad kupnem Raptora lecz podejrzewam ze ustreki beda takie same. Nigdy wiecej Ford Ranger.
2,4
~Marcin
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Nie polecam marki ford. Zakupiłem samochód ford Ranger za 160 tyś. Auto po pewnym czasie zaczęło gasnąc. Stoisz na światłach, zaczynają falować obroty i silnik gaśnie. Z problem byliśmy kilkukrotnie w serwisie. Serwis od 6 miesięcy nie potrafi zdiagnozować przyczyny. Serwis Ford Plichta z Gdańska ściągnął mechanika z Ford Polska, jego umiejętności również nie pozwoliły na stwierdzenie co jest przyczyną. Mimo wielu nagranych filmów obrazujących usterkę, ford odmówił naprawy samochodu. Kontakt z infolinią ford polska niemożliwy, od kilku miesięcy wszyscy konsultanci są zajęci – mimo kilkudziesięciu prób dziennie. Pisemne wezwanie do usunięcia usterki, pozostało bez odpowiedzi Ford Polska. Czyli ja zostałem z kalmotem za 160tyś a producent nawet nie ma możliwości kontaktu. Serwis i producent przyjęli politykę milczenia, niech się klientowi znudzi. Odradzam tą markę i ostrzegam przed nieuczciwym podejściem producenta/serwisu.
4,4
~MartiT
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku , Co do mnie przemówiło jakość wykończenia deska obszyta skórą no i wersje którą posiadam wildtrak x blue performance kolor piękny i wstawki czarne w połysku . Polecam dla mnie koło mustanga pozycja numer 1

Usterki Ford Ranger V

Liczba wpisów: 14
zerwany pasek rozrządu
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
producent przewiduje wymianę paska rozrządu przy 240 tysiącach kilometrów . NIe znam nikogo kto by do takiego przebieegu dał radę . Znam natomiast kilku co przed 100.000 mieli zerwany rozrząd . Ford wymieniał silniki ,bo naprawa nie ma sensu , silnik po regeneracji nie hula więcej jak 20 do 30.000 km . Znam również przypadek ,ze pasek pękł 20.000 km po wymianie przy 100.000 km także raczej uznałbym ten silnik za słaby i zaskakujący poważną awarią paska . Dziwię się ,że ford montuje go do kolejnej generacji auta , skoro niewiele jest aut generacji poprzedniej w których nie wymieniali tych silników minimum jeden raz .Uwaga tez na gwarancję ford - tylko i wyłącznie do przebiegu 200.000 km jakbyś jej nie rozszerzał . WYmiana paska , oleju w skrzyni - wszystko powyżej tych 200.000 km . W mojej opinii to zwyczajne oszustwo forda nic więcej. W moim przypadku przy przebiegu 180.000 km po upływie gwarancji dwuletniej mam już drugą skrzynię biegów (remont z 11.000 złotych ,ale chodzi lepiej niż ta na której wyjechałem z salonu ) no i teraz drugi silnik (25.000 zł -chodzi tak samo jak pierwszy , dławi się po zapaleniu i pali 14 l na 100 km . Tłumaczenie ,że nie ma już dobrych aut nie usprawiedliwia faktu ,że polska jest śmietnikiem dla producentów aut , którym auta zjeżdżające z lini produkcyjnej nie przechodzą testu jakości .
łożyko koła przedniego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
w raptorze z przebiegiem 6 tysięcy padło łożysko koła przedniego od jazdy po asfalcie. BIULD TOUGH . Serwis po wskazaniu palcem ,żę o to to koło jest lużne ,pojął się naprawy . Oczywiście próbowali jak mogli a to że nie mamy wolnego podnosnika ,to dałem swój ,wtedy i oni dali taki do podjechania pod koło -kpina , ford wie doskonale jaki to badziew jest ten raptor i celowo robi z ciebie idiotę . Z innych również ,znam ponad 10 użytkowników któży również czują się oszukani przez forda i jego tandetę w postaci rangera raptora . Ciekawe czy fox wie gdzie montują jego amortyzatory .
6 komentarzy
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 1
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak podjeżdżam do serwisu także zapłaciłeś to jedz dalej nie zasłaniaj wystawy z raptorem , bo czekamy aby naciągnąć następnego na swój nic nie warty pseudoraptorek.
11 komentarzy
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting