Szukaj

Informacje o Ford Puma II Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma była spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiła kontynuację fordowskiej koncepcji „New Edge”, którą zapoczątkował model Ka. Puma została dobrze przyjęta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem były nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakończeniu produkcji, model nie doczekał się swojego następcy. Częściowo na bazie Pumy powstał natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,9 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,7
~Marek191
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Witam Moj poprzedni samochod to FF MK2 Kombi 1.8 TDCi 115 KM przebieg 253 000 Jestem szczesliwym posiadaczem PUMY 1.0 125KM Titanium od kilku dni. Jest to moj juz 4 samochod marki FORD ! Ma dodatkowo Pakiet Technology oraz Winter. Cena zakupu bardzo atrakcyjna 85 000 - po rabatach( katalogowo ok. 97 000). Samochod zaskakujaco praktyczny: dobra widocznosc, spory i praktyczny bagaznik 456 L !( jak na tak maly samochod), dobrze wyciszony, z jedrnym typowo Fordowskim zawieszeniem. Brak niedorobek, wszystko dziala jak nalezy, zero problemow uzytkowych 5 lat/100 000km gwarancji fabrycznej. Samochod zwrotny oraz dzielnie pokonuje krawezniki , wieksze nierownosci na polnych drogach, ma stosunkowo twarde zawieszenie ( dla mnie to akurat atut) Dla 2 osob plus bagaze na wakacje idealne rozwiazanie, nie czuc na drodze ze sie jedzie malym autem = poczucie bezpieczenstwa. Plusy: Masaz foteli, podgrzewana szyba+kierownica+siedzenia. Super system SYNC 3.4 : nawigacja, Android Auto, Ford Pass z LTE itp. Dobra jakosc wykonania jak na ta klase i cene samochodu. Standardowe swiatla przednie LED - bajka: mocne i rownowiernie oswietlaja jasnym strumieniem + doswietlanie zakretow ( tez sw. LED przeciwmgielne) Dobra jakosc kamery cofania rowniez w nocy. Mysle ze za ta cene trudno znalezc cos lepszego, ogladalem Seata Arona, Nissana Juke (2020), Renault Captur (2020) i generalnie najbardziej spojne autko z mala iloscia blyskotek, lakieru fortepianowego i z bogatym wyposazeniem, zaskakujace praktycznoscia i wygoda na dlugich trasach
3,3
~Aga inż
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
5,0
~tomasz
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Mi super pasuje! Polecam!
Średnie spalanie dla Ford Puma II Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2019-2021
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Puma ecobost 1,0 silnik 125 wg mnie ten wskaźnik zaniża wyniki pomiar wg korka wykazuje zużycie o około 0,2L/100km większe. Na autostradzie wskaźnik pokazał 4,3L. Po mieście odcinki po 25 Km wychodzi mi 4,6. Pomiar wg starej metody na zbiornik po korek wychodzi jakieś 4,8L.
4,4
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Auto nowe, kupione w maju br., wersja Titanium, zmieniłem od razu opony na całoroczne Pirelli All Season Plus (215/55r17 98W), obecnie jest 9300 km, spalanie średnie zresetowałem przy odbiorze z salonu i do teraz mam 5,2l/100km, rozpoczęło się od 4,2l i stopniowo rosło, jazda głównie miasto (aglomeracja śląska), tylko w weekendy dalsze podróże. Czasami włączam program EKO, ale przeważnie jeżdżę na NORMAL. System S&S zawsze wyłączam. Paliwo Shell FuelSave 95.
6,1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Zatankowane PB 98 Ultimate: 4.8 L ekonomiczna jazda po gorach bez klimy przy malym ruchu - trasa Szczawnica - Krakow 5.8 L - przy spokojnej jezdzie 4 os. + klima, mieszanej 10 % miasto/20% autostrada/70% droga podmiejska ze srednia 55 km/h 6.3 L - srednie od poczatku ( ok 2 000 km)- mysle ze jak silnik sie ulozy + ja troszke lepiej go wyczuje te wartosci bede zauwazalnie nizsze. autostrada srednia ok 120-130 z klima w 2 osoby ok. 6 L 8-9 L - W miescie z klima po Krakowie w korkach.
Ford Puma II Crossover