Szukaj

Informacje o Ford Puma II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma była spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiła kontynuację fordowskiej koncepcji „New Edge”, którą zapoczątkował model Ka. Puma została dobrze przyjęta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem były nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakończeniu produkcji, model nie doczekał się swojego następcy. Częściowo na bazie Pumy powstał natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz

Ford Puma II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Ford Puma

Cena od: 107 300 PLN

Oceny Ford Puma II

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Andrzej
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Genialne autko dla osób, które po prostu lubią jeździć i prowadzić! Bardzo angażujący samochód w jazdę, dający frajdę. Do tego sporo nowych technologii, które ułątwiają jazdę np w trasie - adaptacyjny tempomat jest mega wygodny w trasie ale i w korkach. Auto jest dynamiczne, silnik i te 155KM dają możliwość szybkiego przyspieszenia, zawieszenie trzyma to auto na asfalcie jak by to było coupe. Bardzo jestem zadowolony z zakupu i polecam, jeśli ktoś lubi wygodę i frajdę z jazdy. Praktycznosć też super, bo bagaznik jest olbrzymi - mieści więcej niż mój poprzedni focus.
4,9
~cds
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Zdecydowanie polecam - ogolnie hasło z innej marki, ale ten mały samochodzik potrafi dac "Radość z jazdy" Bralismy przed zakupem pod uwage tylko Toyote yaris cross i Forda pume (z załozenia samochód do miasta) - wybór padł na pume i tego nie załujemy. Wizualnie zdecydowanie bardziej spodobała sie nam puma szczegolnie w srodku - po lifcie wyglada duzo "swiezej" i jest bardziej wyciszona od Toyoty. Prowadzenie Forda tez wypada duzo lepiej - za Toyota przemawiało tylko nizsze spalanie po dłuzszych jazdach probnych wychodziło ze Yaris pali mniej od Pumy o ok 1,5-2 l/km, ale za to kosztuje ok 15tys wiecej tak samo wyposazony (wiec ile trzeba przejechac zeby kwota zakupu sie wyrównała niech sobie kazdy przeliczy). My przez 5 lat przejezdzamy ok 80tys (i sprzedajemy ) wiec toyota w naszym przypadku wychodzi drozej, a na dodatek w Fordzie dostałem 4 lata darmowego serwisu i 1 rok ub. w gratisie i oczywiscie jak wspomnialem "Radość z jazdy"
4,4
~p4dev1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Idealny samochód do miasta który sprawdzi się też na rodzinne wycieczki (2+2). Z rzeczy które które go wyróżniają na tle innych: - pojemny, przemyślany bagażnik, - łatwość manewru w mieście / na parkingu, - przyspieszenie, elastyczność silnika, - bardzo płynnie działająca automatyczna skrzynia biegów, - bardzo dobre trzymanie się drogi, - ogólna frajda z jazdy :) Co wkurza? - do kultury pracy 3 cylindrów trzeba się przyzwyczaić, - mogło by być ciut lepsze wykończenie wnętrza, - drobne usterki z oprogramowaniem (typu pół ekranu czarne) - brak możliwości stałego wyłączenia Auto-Start-Stop Podsumowując całościową ocenę (w skali 1-6) dałbym 4+.

Raporty spalania Ford Puma II

Liczba raportów: 27
Średnie spalanie dla Ford Puma II
5,8 – 8,5
l/100 km
4,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Ford Puma II
Crossover ST 1.5 EcoBoost 200KM 147kW
Forda Pumę ST mam od roku, przejechałem ponad 30 000 km. Spalanie ustabilizowało mi się na poziomie 8l/100 km i jeśli tej wartości nie przekroczę uważam tydzień za spokojny ;) Bywało, że średnie spalanie wskazywało wartość 9,5l, ale był to wynik bardziej dynamicznego poruszania się po drodze. A poruszam się głównie drogami ekspresowymi i bocznymi, totalnie nie wiem jak spalanie wypada w mieście. Zdarzyło mi się kilka razy zrobić próbę na zmniejszenie spalania - tempomat ustawiony na 100 km/h, droga ekspresowa. Wynik oscylował gdzieś w okolicach 6-6,5l/100 km, ale niebezpieczeństwo zaśnięcia jest tak wysokie, że można sprowadzić niebezpieczeństwo na siebie i innych użytkowników drogi ;)
4,6
Ford Puma II
Crossover 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Moja puma jest z 2021, także jest chyba błąd na stronie w rocznikach diesla. Spalanie ze stary stopem wychodzi 4,6, tak zrobił poprzedni właściciel (średnie spalanie). U mnie wychodzi z dystrybutora jakieś 4,8 jednak ja wykorzystuję pumę na dojazdy do pracy (70km po esce i autostradzie) i prędkości około 120km/h
6,3
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Realne średnie spalanie z 10 000 km wyszło 6.8 l/100km, głownie trasy 120 kmh, mierzone przy dystrybutorze. Komputer czasami zaniża a czasami zawyża o ok. 0.1-0.5 l/100km (ogólnie całkiem dokładny jest komputer). W mieście na krótkim dystansie potrafi spalić 10 l/100km. Trasa 1800 km do Holandii i z powrotem jadąc zgodnie z limitami prędkości (130 kmh na autobanach) wyszło 6.0 l/100 km. Rezerwa zapala się przy ok 3.5L paliwa pozostałego w baku.
Ford Puma II