Szukaj

Informacje o Ford Mustang VI Fastback

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Auta sportowe
Wprowadzona na rynek w roku 2014 najnowsza i obecnie produkowana, szósta generacja modelu, jest największym w dotychczasowej historii Mustanga przełomem – jest pierwszym Mustangiem oferowanym oficjalnie na Starym Kontynencie. Stało się to za sprawą fordowskiej strategii „One Ford”. Już w roku 2009 ruszyły prace na tym modelem, który korzysta ze stylistycznych rozwiązań prototypu Evos z roku 2011, w przeciwieństwie natomiast do swoich poprzedników, jest oparty konstrukcyjnie na nowych rozwiązaniach, które zostały opracowane właśnie dla nowego Mustanga.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Ford Mustang VI Fastback – wybierz silnik

NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4784 mm
Szerokość 1916 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2080 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1956 mm
Wysokość 1381 mm
Rozstaw osi 2720 mm
Rozstaw kół - przód 1582 mm
Rozstaw kół - tył 1655 mm
Prześwit 137 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 408 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Kajetan
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Moje pierwsze spotkanie z amerykańską motoryzacją. Mustang jest dokładnie taki, jakiego sobie wyobrażałem. Prosty, plastikowy i wulgarny. Jeżdżę nim na co dzień ponad 3 lata, zrobiłem ponad 50 tys km. Poza wymianami oleju i filtrów, wymieniłem sworzeń wahacza 600zł, cewki zapłonowe 3700zł i olej skrzyni biegów 900zł (ceny z robocizną) i 400zł klocki przód (cena samych klocków). Ceny części są na akceptowalnym poziomie, ale trzeba go serwisować u ludzi, którzy robią i znają te auta. Mimo swojej prostoty, zwykły mechanik albo coś schrzani albo będziesz się zastanawiał czy nie pojechał na "jazdę próbną" i nie koryguje bieżnika w oponach. Stąd serwis bywa uciążliwy ze względu na terminy i koszty, ale nie będziesz musiał brać kredytów. Chyba nie ma usterki, która zakończyłaby się wydaniem pięcio-cyfrowej kwoty Cały silnik kosztuje kilka tysięcy a kompletna skrzynia 2000zł - są pancerne :) Mustang to zabawka, odhaczone marzenie. Jeśli masz możliwość, kup go, warto. Da masę frajdy, nie zawiedzie Cię i nie zrujnuje finansowo, ale po jakimś czasie się znudzi. Nie jest to auto, które będziesz chciał zachować w garażu do końca życia.
4,6
~Piotr
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych pakietów i można się tym bawić jak kloskami lego. Pamiętajmy że klocki lego są drogie :-) Trzeba wspomnieć że wersja amerykańska rużni się do europejskiej np: brakiem tylnych przeciwmgłowych i trzeba je zrobić wraz z żułtymi kierunkowskazami z tyłu Koszt około 2500 zł. Wersja amerykańska ma zdalny start (odpalanie z kluczyka) wersja europejska nie ma takiej opcji nawet za dopłatą w salonie kupując nowego mustanga. Auto prezentuje się świetnie i wzbudza zainteresowanie. Trzeba też wspomnieć, że jest również społeczność posiadaczy mustangów i podczas mijania się na drodze, pozdrawiają się kierowcy podnosząc rękę. Gorąco polecam autko osobom które nie chcą być nudnymi użytkowikami polskich dróg
4,9
~Kamil
Ford Mustang VI
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Jest to zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem okazje użytkować, piekielnie szybkie, prezentuje się przepięknie przyciąga wzrok bardziej niż obecne porsche, audi czy mercedesy, Silnik prosty i dość tani w eksploatacji i co najważniejsze nie jest uturbionym silnikiem z kosiarki z krótkim interwałem pomiędzy remontami, prowadzi się bajecznie układ kierowniczy na ogromny plus, jeżeli chodzi o komfort jest na dość wysokim poziomie oczywiście nie na poziomie Lexusa ale i tak jest dobrze, drogne wady to jakość wykończenia w środku i to tam naprawdę tyle. Auto śmiało nadaje się jako daily co też sam od niedawna czynię spalanie na poziomie nowoczesnych suv i co najlepsze nawet tych hybrydowych, na mieście sprawdza się bardzo dobrze, z lekko nogą można spalać pomiędzy 11 - 13.
Ford Mustang VI Fastback