Szukaj

Informacje o Ford Mustang VI

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Auta sportowe
Wprowadzona na rynek w roku 2014 najnowsza i obecnie produkowana, szósta generacja modelu, jest największym w dotychczasowej historii Mustanga przełomem – jest pierwszym Mustangiem oferowanym oficjalnie na Starym Kontynencie. Stało się to za sprawą fordowskiej strategii „One Ford”. Już w roku 2009 ruszyły prace na tym modelem, który korzysta ze stylistycznych rozwiązań prototypu Evos z roku 2011, w przeciwieństwie natomiast do swoich poprzedników, jest oparty konstrukcyjnie na nowych rozwiązaniach, które zostały opracowane właśnie dla nowego Mustanga.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Nowy Ford Mustang

Cena od: 264 500 PLN

Oceny Ford Mustang VI

Liczba ocen: 27
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Piotr
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych pakietów i można się tym bawić jak kloskami lego. Pamiętajmy że klocki lego są drogie :-) Trzeba wspomnieć że wersja amerykańska rużni się do europejskiej np: brakiem tylnych przeciwmgłowych i trzeba je zrobić wraz z żułtymi kierunkowskazami z tyłu Koszt około 2500 zł. Wersja amerykańska ma zdalny start (odpalanie z kluczyka) wersja europejska nie ma takiej opcji nawet za dopłatą w salonie kupując nowego mustanga. Auto prezentuje się świetnie i wzbudza zainteresowanie. Trzeba też wspomnieć, że jest również społeczność posiadaczy mustangów i podczas mijania się na drodze, pozdrawiają się kierowcy podnosząc rękę. Gorąco polecam autko osobom które nie chcą być nudnymi użytkowikami polskich dróg
4,9
~Kamil
Ford Mustang VI
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Jest to zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem okazje użytkować, piekielnie szybkie, prezentuje się przepięknie przyciąga wzrok bardziej niż obecne porsche, audi czy mercedesy, Silnik prosty i dość tani w eksploatacji i co najważniejsze nie jest uturbionym silnikiem z kosiarki z krótkim interwałem pomiędzy remontami, prowadzi się bajecznie układ kierowniczy na ogromny plus, jeżeli chodzi o komfort jest na dość wysokim poziomie oczywiście nie na poziomie Lexusa ale i tak jest dobrze, drogne wady to jakość wykończenia w środku i to tam naprawdę tyle. Auto śmiało nadaje się jako daily co też sam od niedawna czynię spalanie na poziomie nowoczesnych suv i co najlepsze nawet tych hybrydowych, na mieście sprawdza się bardzo dobrze, z lekko nogą można spalać pomiędzy 11 - 13.
4,7
~SS
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku zrobisz w trasie, i jeszcze zostaje 10-15 l zapasu, czyli "ok". Szaleństwo daje ponad 20l/100kmh przy zabawie na zakrętach, ale w trasie 160-200 km/h nie przekroczysz 12-14 litrów spalania. V8 to kwintesencja tego samochodu, silnik jest naprawdę solidny i ma potencjał na dalsze modyfikacje. Tylko po co, skoro jest tak dobrze, że nie masz chęci tego poprawiać :)
Średnie spalanie dla Ford Mustang VI
10,7 – 14,1
l/100 km
14,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,9
Ford Mustang VI
Fastback 2.3 EcoBoost 317KM 233kW
Silnik potrafi byc naprawde oszczedny, przepisowa jazda po 21 na trasie 180km w góry rekord to 6.7L/100km 2000km po europejskich autostradach dalo srednia 8.2L/100km przy predkosci 130km/h na tempomacie. Mieszana trasa ok 10l/100km Wszystkim polecam sprawdzic czujnik wysokiego cisnienia paliwa pierwsze serie byly wadliwe, komputer rozpoznaje blad ale nie wyswietla "check engine" . a jezeli mimo oszczednej jazdy macie wysokie spalnie to Kolejnym czestym problemem jest czujnik powrotu paliwa.
21,5
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW
Jeździłem wypożyczonym 5.0 po Miami i mój średni wynik wyniósł 11MPG co na nasze daje 21.5l na 100 w cyklu mieszanym. W pierwsze dni miałem 10.0 MPG co daje 24.5 L ale jeździłem tylko po mieście. Na trasie palił mi pewnie koło 18l. Ja mam ciężką nogę i jeździłem w trybie sport ale tak tez jędze na co dzień. Jak ktoś lubi szybka jazdę to powinien uwzględnić moje wyniki, ewentualnie ciut odjąć bo ja jeżdżę bardzo dynamicznie i normalnie powinien palić teoche mniej. Nie mniej uważam ze takie wyniki jak 11-12 litrów w trybie mieszanym to chyba w próżni i bez klimy i ogrzewania. Mysle ze taki realny wynik w trybie mieszanym przy normalnej jeździe to między 16-19l
14,5
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Spalanie 13.6L LPG (benzyny palił 11) osiągnięte przy cyklu mieszanym + trochę szybsza trasa, trasa 100% spokojnie do 120km/h bez zbytniego wyprzedzania wychodzi 10L LPG. Przy jeździe miejskiej wyjdzie 15-20 w zależności od miasta i stylu jazdy. Auto bardzo oszczędne.
Ford Mustang VI