Szukaj

Informacje o Ford Mustang V Coupe V6 3.7 305KM 224kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1964 samochód sportowy (segment G) jest ikoną marki i zarazem popkultury. Ford Mustang to jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie, który sprzedał się w liczbie niemal 10 milionów egzemplarzy. Zapoczątkował za Oceanem tzw. „pony cars” – nową klasę samochodów sportowych, które charakteryzowało to, że są atrakcyjne cenowo i stylistycznie, szybkie i skierowane do młodszej klienteli. Od pierwowzoru odchodzono jednak w kolejnych generacjach i powrotem do niego był dopiero Ford Mustang piątej generacji z roku 2004, zaprojektowany w stylu retro. Jednakże dopiero od najnowszej, VI generacji auta jest ono oferowane na całym świecie, pierwszy raz na Starym Kontynencie, w tym także w Polsce.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 3726 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 305 KM (224 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Ford Mustang V Coupe V6 3.7 305KM 224kW 2010-2014
11,7
l/100 km
11,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Z premedytacją najwyższa ocena. Spalanie jak na blisko 4litrowy motor bardzo niskie. W Warszawie jeżdżąc w normalnych warunkach przy raczej spokojnej jeździe mieści się w 13 litrach i takie spalanie notuję w weekendy. Od poniedziałku do piątku głównie stoję w korkach i wtedy spalanie rośnie. Jak bardzo? Tak bardzo jak duże są korki - do 17 czasem 19 litrów. Nigdy jednak nie przekroczył 20 litrów na 100km. W trasie przy spokojnej stałej jeździe do 100kmh można zejść bardzo nisko - w okolice 7 L/100. Na autostradzie przy 140km/h ok 10 L/100 (zima). W moim ezgemplarzu spalanie może być nieco wyższe ze względu na krótsze przełożenie, podniesioną moc i zamontowany stożek. Rozsądne spalanie, niedrogie części i bardzo prosta konstrukcja. Warto serwisować w warsztatach mających pojęcie o tego typu autach - jest sporo, więc nie powinno stanowić to problemu, a i tak wymianę oleju czy hamulców zrobi każdy serwis.
14,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Jak patrzę na Wasze spalania to się zastanawiam czy z moim jest wszystko ok. W trasie wychodzi mi 14l. Jak nie mam możliwości wyprzedzenia i się turlam za innymi, to spada mi do ok. 10. W mieście przy "średniej" jeździe mam ok. 15, ale ponieważ nie jest to samochód do lekkiej nogi, często przekracza mi 20. Jak na taki silnik to się nie dziwię, pali 2x tyle co jakiś golf, a ma 3x tyle mocy (+ bez turbo) i gorszą aerodynamikę (trudno zrobić taką piękność przejmując się o normy emisji). Całość fabryczna.
12,0
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Nie ogarniam tych domyślnych średnich spalań, więc podaje własne: Jazda miejska po Wrocławiu, przeważnie spokojnie, z komputerkiem non-stop włączonym (liczy spalanie również na zimnym silniku) - ok. 15l, czasem potrafi podejść do 17l. Jeśli uruchomić komputerek już na rozgrzanym silniku - ok 13l. Spalanie strasznie pikuje w góre na jałowych obrotach (stojąc w korku) - nawet dawanie w palnik nie podnosi tak odczytu, jak stanie na kilku światłach - czemu nie wiem, w poprzednim aucie (Accord w klekocie) przestoje nie robiły takiej różnicy. Jak na tę moc i automat (i pochodzenie :)) - moim zdaniem przyzwoicie. Poza miastem - autostrada 120-130km/h i mamy 8l - to naprawdę git. Przy 160mk/h na tempomacie- okolice 10l. W trasie jadąc spokojnie można spokojnie palić 8l, jeśli jedziemy jednostajnie. Każde wyprzedzenie, nagłe przyspieszeni zauważalnie podnosi spalanie. Ale nawet mocno pałując ciężko przekroczyć 13l. Podsumowując - biorąc pod uwagę, że mam kapcie 245, automat i troche mocy pod maską (i jest to amerykaniec :D), to jest naprawdę nieźle. Silnik i przełożenia są tak zestrojone (do 3k obrotów niewiele się dzieje, a biegi są taaaakie długie - przy 180kmh na 6ce nie przekracza 3k obrotów), żeby przy stałych prędkościach na trasie naprawdę mało palić - na poziomie zbliżonym do Mondeo w benzynce 150KM. A w razie czego jest czym depnąć. Jeśli ktoś nie robi dużych przebiegów po mieście, to spalaniem nie ma co się martwić. Frajda z 300KM i RWD wynagrodzi każdą wydaną złotówkę. :) Dla znawców - przełożenie w moście mam fabryczne
Ford Mustang V Coupe