Szukaj

Informacje o Ford Mustang

Lata produkcji: 1964 – teraz
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1964 samochód sportowy (segment G) jest ikoną marki i zarazem popkultury. Ford Mustang to jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie, który sprzedał się w liczbie niemal 10 milionów egzemplarzy. Zapoczątkował za Oceanem tzw. „pony cars” – nową klasę samochodów sportowych, które charakteryzowało to, że są atrakcyjne cenowo i stylistycznie, szybkie i skierowane do młodszej klienteli. Od pierwowzoru odchodzono jednak w kolejnych generacjach i powrotem do niego był dopiero Ford Mustang piątej generacji z roku 2004, zaprojektowany w stylu retro. Jednakże dopiero od najnowszej, VI generacji auta jest ono oferowane na całym świecie, pierwszy raz na Starym Kontynencie, w tym także w Polsce.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Nowy Ford Mustang

Cena od: 264 500 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Ford Mustang

Liczba ocen: 113
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Kajetan
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Moje pierwsze spotkanie z amerykańską motoryzacją. Mustang jest dokładnie taki, jakiego sobie wyobrażałem. Prosty, plastikowy i wulgarny. Jeżdżę nim na co dzień ponad 3 lata, zrobiłem ponad 50 tys km. Poza wymianami oleju i filtrów, wymieniłem sworzeń wahacza 600zł, cewki zapłonowe 3700zł i olej skrzyni biegów 900zł (ceny z robocizną) i 400zł klocki przód (cena samych klocków). Ceny części są na akceptowalnym poziomie, ale trzeba go serwisować u ludzi, którzy robią i znają te auta. Mimo swojej prostoty, zwykły mechanik albo coś schrzani albo będziesz się zastanawiał czy nie pojechał na "jazdę próbną" i nie koryguje bieżnika w oponach. Stąd serwis bywa uciążliwy ze względu na terminy i koszty, ale nie będziesz musiał brać kredytów. Chyba nie ma usterki, która zakończyłaby się wydaniem pięcio-cyfrowej kwoty Cały silnik kosztuje kilka tysięcy a kompletna skrzynia 2000zł - są pancerne :) Mustang to zabawka, odhaczone marzenie. Jeśli masz możliwość, kup go, warto. Da masę frajdy, nie zawiedzie Cię i nie zrujnuje finansowo, ale po jakimś czasie się znudzi. Nie jest to auto, które będziesz chciał zachować w garażu do końca życia.
4,1
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Ten samochód albo się kocha, albo nienawidzi. Używam okazjonalnie (praca zdalna). Kupiony dwa lata temu po trzech latach czytania i roku szukania z czystym carfax. Po tym czasie wrażenia pozytywne to: moc w zupełności wystarczająca - GT jednak ma za dużą moc dla mnie; przy oryginalnie strojonym automacie spokojnie da się jeździć w zimę na śliskiej nawierzchni, w deszczową pogodę też, jak na razie bez awarii, prawie nie rdzewieje (szczegóły niżej), nie ma problemu z dostępem do części (po kupnie wymieniane od ręki: tarcze i klocki tył, łożyska półosi, gumy stabilizatorów i wahacze przód, jedna linka hamulcowa - poprzednicy źle poprowadzili i zaczynała się przecierać), plastiki - akceptowalne, fotele skórzane - trafiłem na takie w przyzwoitym stanie, ale przednie czeka regeneracja (samodzielnie spróbuję); tłumiki sportowe przelotowe (brzmią ładnie, ale do wymiany), no i mam swoją zabawkę, przy której mogę grzebać, na widok której buzia co rano się cieszy, a przy której żona nie jest zazdrosna, jak idę coś porobić; nie ma problemu z montowaniem fotelika (dziecko aktualnie 7 lat), bagażnik taki w sam raz (myślałem, że będzie mniejszy), nieoryginalne radio - mniejsze od oryginału, ale dzięki temu jest kieszonka np. na portfel/telefon (oryginalne też dostałem przy zakupie). Bez problemu udało mi się też podłączyć samochód modułem BT do telefonu - taki bajer np. z dodatkową deską rozdzielczą. Z wad, porównując do innych aut sportowych/usportowionych: 1. Auto budżetowe (czyli plastiki), ale też fabryczny brak wygłuszenia - hałas to największy szok na początku, ale po samodzielnym wygłuszeniu prawie nic nie trzeszczy i jest o niebo ciszej. 2. Któryś z dwóch poprzednich właścicieli zmodyfikował układ wydechowy - niestety jest efekt drona (co przy braku wygłuszenia potęguje ten efekt buczenia), stąd czeka mnie modernizacja układu wydechowego, ale np. bez problemu znalazłem oryginalne tłumiki od GT w moim mieście w rozsądnej cenie. 3. Automat jest mułowaty, co może być zaletą (nie jest zrywny) i wadą (jak ktoś lubi jazdę agresywną). Jak gaz wciśnie się do końca, to jest w zupełności wystarczająco. 4. Rdza - jak na samochód z 2005 roku to trafiłem przyzwoity egzemplarz, na spodzie brak ognisk, na karoserii w trzech miejscach pojawiają się minimalne ogniska (drzwi, klapa), z którymi spokojnie metodami domowymi można sobie poradzić. Lakier nie schodzi, klar ładny. 5. Wersja base - czyli praktycznie brak bajerów. Z wyposażenia: radio, tempomat, kontrola trakcji (wyłączana z przedniego panelu), klimatyzacja, elektryczne szyby, czujniki parkowania tył - niby ubogo, ale też nie ma się co psuć. Dodatkowo skórzane fotele - tu żona narzeka: zimne zimą, w lato brakuje wentylacji. 6. Deska rozdzielcza - podstawowa, słabe podświetlenie i trochę nieczytelny prędkościomierz dla kilometrów; przydałaby się temperatura skrzyni (w premium jednak lepsze). Ogólnie powyższe wady nie są problemem, jeśli ktoś wcześniej siedział na forach internetowych i czytał, z czym będzie się mierzyć po zakupie - wygłuszenie jest proste i można zrobić samodzielnie (bitmat + pianka kauczukowa), poradników dot. demontarzu wnętrza w necie jest masa i nie jest to trudne (albo zleca się firmie i płaci 3-4x drożej ). Detailing - również samodzielnie. Podobnie z pracą skrzyni i układem wydechowym - zauważyłem, że standardem jest, że jak v6 ktoś kupuje sobie na dłużej, to dodatkowo inwestuje w przeróbki rur i tłumików, a potem obowiązkowo strojenie silnika/skrzyni. Przy większym budżecie można się pokusić jeszcze o stożek i zmianę przełożeń w tylnym moście - wtedy osiągi niewiele gorsze od seryjnego GT z tego okresu. Jednak do tej grupy zmian już lepiej dodać samochód do którejś z firm tuningowych, bo w garażu raczej nikt nie montuje sobie hamowni, a też nie każdy ma umiejętności i wiedzę z zakresu spawania (w przypadku wydechów). W moim przypadku - stożek, zmiana tłumików + strojenie skrzyni i silnika, żeby chodził optymalnie. Nie ścigam się, więc nie muszę żyłować podzespołów na maksa. Oczywiście można poszukać ogarniętego pod kątem wygłuszenia, strojenia i przeróbek, ale też cena będzie sporo wyższa. Druga opcja - kupno GT, ale tutaj też po jakimś czasie zaczynasz chcieć więcej i robisz zbliżone przeróbki, jak wyżej (to wiem od osób, które mają GT). :)
4,6
~Piotr
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych pakietów i można się tym bawić jak kloskami lego. Pamiętajmy że klocki lego są drogie :-) Trzeba wspomnieć że wersja amerykańska rużni się do europejskiej np: brakiem tylnych przeciwmgłowych i trzeba je zrobić wraz z żułtymi kierunkowskazami z tyłu Koszt około 2500 zł. Wersja amerykańska ma zdalny start (odpalanie z kluczyka) wersja europejska nie ma takiej opcji nawet za dopłatą w salonie kupując nowego mustanga. Auto prezentuje się świetnie i wzbudza zainteresowanie. Trzeba też wspomnieć, że jest również społeczność posiadaczy mustangów i podczas mijania się na drodze, pozdrawiają się kierowcy podnosząc rękę. Gorąco polecam autko osobom które nie chcą być nudnymi użytkowikami polskich dróg

Raporty spalania Ford Mustang

Liczba raportów: 180
Średnie spalanie dla Ford Mustang
9,0 – 22,7
l/100 km
11,2 – 21,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,9
Ford Mustang VI
Fastback 2.3 EcoBoost 317KM 233kW
Silnik potrafi byc naprawde oszczedny, przepisowa jazda po 21 na trasie 180km w góry rekord to 6.7L/100km 2000km po europejskich autostradach dalo srednia 8.2L/100km przy predkosci 130km/h na tempomacie. Mieszana trasa ok 10l/100km Wszystkim polecam sprawdzic czujnik wysokiego cisnienia paliwa pierwsze serie byly wadliwe, komputer rozpoznaje blad ale nie wyswietla "check engine" . a jezeli mimo oszczednej jazdy macie wysokie spalnie to Kolejnym czestym problemem jest czujnik powrotu paliwa.
21,5
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 460KM 338kW
Jeździłem wypożyczonym 5.0 po Miami i mój średni wynik wyniósł 11MPG co na nasze daje 21.5l na 100 w cyklu mieszanym. W pierwsze dni miałem 10.0 MPG co daje 24.5 L ale jeździłem tylko po mieście. Na trasie palił mi pewnie koło 18l. Ja mam ciężką nogę i jeździłem w trybie sport ale tak tez jędze na co dzień. Jak ktoś lubi szybka jazdę to powinien uwzględnić moje wyniki, ewentualnie ciut odjąć bo ja jeżdżę bardzo dynamicznie i normalnie powinien palić teoche mniej. Nie mniej uważam ze takie wyniki jak 11-12 litrów w trybie mieszanym to chyba w próżni i bez klimy i ogrzewania. Mysle ze taki realny wynik w trybie mieszanym przy normalnej jeździe to między 16-19l
14,5
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Spalanie 13.6L LPG (benzyny palił 11) osiągnięte przy cyklu mieszanym + trochę szybsza trasa, trasa 100% spokojnie do 120km/h bez zbytniego wyprzedzania wychodzi 10L LPG. Przy jeździe miejskiej wyjdzie 15-20 w zależności od miasta i stylu jazdy. Auto bardzo oszczędne.
Ford Mustang

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.