AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
II
2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Informacje
o Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Lata produkcji:
2004 – 2007
(2004, 2005, 2006, 2007)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
+ 24 zdjęć
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
25
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 2007
Cena:
19 700
PLN
Ford Maverick 4x4 SLICZNY 2.3 Benzyna BOGATA W...
2007
170 000 km
150 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
95 000
PLN
Ford Maverick XL, 2022r., 4x4, 2.0L
2022
22 147 km
250 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
102 000
PLN
Ford Maverick 2022, silnik hybryda 2.5, od ube...
2022
38 300 km
191 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Produkowany
od
2004
do
2007
roku
Pojemność skokowa
2261
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
150
KM
(110
kW
)
przy
5700
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
200
Nm przy
4000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd 4x4
Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Liczba ocen:
5
Ogólna ocena
4,3
/5
Åšrednia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Układ jezdny
+ Widoczność
+ Wentylacja i ogrzewanie
Wady
- Silnik
- Wyciszenie
- Karoseria
Wybrane
oceny
3,9
~Pieniek
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Jeżeli planujesz kupić to auto, to pierwsze pytanie jakie musisz zadać to: ile bierze oleju? Biorą olej. Według mojej wiedzy jest to wada fabryczna. Poprzedniemu właścicielowi brał 1 litr do 1,5 litra na 1000 km. Mnie brał o wiele mniej, bo 0,5 litra/1000 km przy prędkościach do 100 km/h, ale przy prędkości 140 km/h brał 0,5 litra na 150 km. Po roku zużycie wzrosło do 1 litra na 1000 km. Dolewanie jest bardzo uciążliwe, zrobiłem remont, po znajomości - koszt samych części z planowaniem głowicy 2,2 tys. Myślę, że cena regularna remontu to 5-10 tyś. Winne były pierścienie, które po pewnym czasie stanęły. Po remoncie nie bierze oleju. Kto nie sprawdzał poziomu oleju, to miał szansę uszkodzić silnik. Na amerykańskich forach problemy zaczynały się przy 90 tys mil! Być może dlatego jest tak wiele ofert mavericka z uszkodzonym silnikiem. Kolejna wada wspominana to gnijące tylne nadkola. U mnie jeszcze gniły ranty drzwi, choć auto jeździło 13 lat po drogach gdzie nie używa się soli. I odklejają się obicia (sztuczne skóry) z boczków drzwi. Tyle trzeba wiedzieć. Auto b. wygodne. Napęd b. dobry. Przestrzeń b. dobra. Przestrzeń bagażowa ok. Dynamika ujdzie, da się wyprzedzać. prędkość maksymalna 170 km/h, ale w gazie jest tanio. Nie wiem czy w tych pieniądzach coś lepszego kupi się z napędem 4WD.
4,9
~greg
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Podchodziłem do tego auta z dystansem ponieważ jest mało popularny i jest na jego temat mało informacji, ale mowie co tam jak nie spróbuje to nie będę wiedział... Idealny do miasta - nie straszne mu krawężniki czy wyboje, na ciasnych parkingach świetnie daje sobie radę - bardzo dobry promień skrętu. w trasie do 100-120 km/h tez nie mam zastrzeżeń - powyżej tej prędkości trochę głośno ale w końcu to mały SUV i opory powietrza robią swoje... bardzo tanie oryginalne części. wysokie auto = fajne auto - komfort wsiadania wysiadania- bezcenny:)
4,1
~fan
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
jest całkiem dobrze jak za tą cenę, może trochę plastiki są mało efektowne i z jakością nie najlepiej, kiepsko zrobiona tapicerka foteli, mam wrażenie o niesolidnym zabezpieczeniu antykorozyjnym i zrobiłem to sam a tak poza tym OK - jeździ, trąbi, świeci co chcieć więcej?
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Liczba raportów:
8
Åšrednie spalanie dla
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
pb
11,2
l/100 km
lpg
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
12,3
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Najczęściej powtarzający wynik to 12 l/100km. Mieszkam pod miastem (dojazd do miasta+miasto bez większych korków) styl jazdy normalny - " bez wariacji ". Do 14 l/100 km dochodzi przy ostrej jeździe miejskiej albo na autostradzie przy prędkości 140-150 km/h. Autostrada przy prędkości 100km/h potrafi zejść do 10,5 l/100km. Podane wartości na LPG. I co ważne na 100km dopala od 0,5 do 0,7 l benzyny (tak jest ustawione-podobno zaworom ma to pomóc).
LPG
10,3
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
az tak wielkiego doświadczenia z tym nie mam bo po prostu auto się nie psuje... (odpukać) oryginalny filtr oleju cena ok 25,- oryginalny syntetyczny olej forda 5w30 w granicach 100,-/5L
LPG
10,0
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Jak na tą wagę nieźle, średnia dla Pb 10 dla LPG 12
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Ford Maverick II
Liczba wpisów:
7
Nie pali na wszystkie cylindry
Ford Maverick II
silnik
152 tys. km
Witam mam taki problem silnik 3.0 V6 silnik nie pracuje na wszystkie cylindry sprawdzone wtryski świece cewki wszystko gra już nie wiem co może być nie łączy się z komputerem ktoś może miał podobną sytuację gdzie szukać przyczyny
Problem rozwiÄ…zany
3 komentarze
gasnacy silnik
Ford Maverick II 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW 2000-2004
silnik
od jakiegos czasu silnik w moim fordzie gasnie po dodaniu gazu i wcisnieciu sprzegla badz na biegu jalowm nie zawsze co jakis czas co to moze byc? to zaczelo sie po przejechaniu dlugiej trasy lacznie 2400km wiadomo z przerwami anglia-polska polska -anglia nie udalo mi sie ustalic przyczyny objawow
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
głośna praca pompy paliwa
Ford Maverick II 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW 2000-2004
silnik
350 tys. km
po wymianie pompy paliwa (Bosch) i filtra paliwa (Mann), pompa w dalszym ciągu głośno pracuje, wręcz buczy. Nie mogę znaleźć co jest przyczyną
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
4,3 (5 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 i 16V 124 KM
2.0 i 16V AWD 124 KM
2.3 i AWD 150 KM
3.0 i V6 24V AWD 197 KM
3.0 i V6 24V AWD 203 KM
Wybierz inny silnik
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Opinie
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Usterki
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Ford Maverick II
Dane techniczne
44 raporty
zużycia paliwa
30 opinii
użytkowników
25 ogłoszeń
używanych
6 zgłoszonych
usterek
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy