AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
I
2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Informacje
o Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Lata produkcji:
1996 – 1998
(1996, 1997, 1998)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
25
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 2007
Cena:
19 700
PLN
Ford Maverick 4x4 SLICZNY 2.3 Benzyna BOGATA W...
2007
170 000 km
150 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
95 000
PLN
Ford Maverick XL, 2022r., 4x4, 2.0L
2022
22 147 km
250 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
102 000
PLN
Ford Maverick 2022, silnik hybryda 2.5, od ube...
2022
38 300 km
191 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Produkowany
od
1996
do
1998
roku
Pojemność skokowa
2664
cm
3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
125
KM
(92
kW
)
przy
3600
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
278
Nm przy
2000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
SOHC (OHC)
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
8
Stopień sprężania
22,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
96 x 92
mm
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Liczba ocen:
4
Ogólna ocena
4,6
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
+ Widoczność
+ Całokształt
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Wyciszenie
- Stosunek jakość/cena
Wybrane
oceny
4,7
~vizer_plus@wp.pl
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
super - bez uwag!!. przez 5 lat jedyna naprawa spowodowana czynnikiem zewnętrznym - paliwo
4,7
~Artur
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
Rozrząd koła zębate-zero problemów z silnikiem. Raz regenerowane wtryskiwacze po przebiegu 200tyś km. Tankowanie tylko Statoil i BP. Na innych stacjach niby to samo,a spalanie różne.
(Silnik)
4,5
~JK
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
redukto nieraz uratowal mi kilometrow do przebycia.
(Skrzynia biegów)
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Liczba raportów:
3
Średnie spalanie dla
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
on
10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
On
10,2
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
bezawaryjny mimo jazdy w teren. Tylko eksploatacyjne.
(Skrzynia biegów)
On
10,7
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
On
10,7
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Ford Maverick I
Liczba wpisów:
4
Ford maverick mk1 nie wkręca się na obroty, nie chodzi na jeden gar i kopci na niebiesko
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
inne
280 tys. km
Witam! Mam problem z fordem maverickiem mk1 94r. 2.7td 100km. Wyryski po regeneracji, turbo po regeneracji wszystkie filtry wymienione. Wkręca się tylko do 3/3.5tys. I kopci na niebiesko. (Stal ok. rok)
Oczekuje na rozwiązanie
dymi nie wchodzi na obroty
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
silnik
po uruchomieniu pracuje do 4tyś. obrotów lekko dymi.po chwili max 1,5tyś obrotów dymi strasznie na niebiesko. pompa sprawdzona i jest w porządku. filtr i zbiornik wraz z przewodami są okej nie jedzie nie udało się
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Threads
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
układ napędowy
jak mam odpalone auto to można usłyszeć metaliczne stuki w okolicy skrzyni biegów ale jeśli wcisne sprzęgło stuki znikają.po rozgrzaniu troche cichną.a jeszcze mam pytanie bo nie wiem czy tak ma być .jeżeli podniose koło z przodu to dosyć ciężko się obraca a hamulce nie trzymają,za to ztyłu jak podniose żeby obrucić kołem to trzeba być kulturystą czy te auta tak mają czy mam coś z mechanizmem różńicowym. pozdrawiam tomek osłuch
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
4,6 (4 oceny)
Wybierz inny silnik
2.4 12V 124 KM
2.4 i 118 KM
2.7 TD 100 KM
2.7 TD GL 125 KM
Wybierz inny silnik
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Opinie
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Usterki
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick I
Dane techniczne
49 raportów
zużycia paliwa
41 opinii
użytkowników
25 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy