AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
I
2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Informacje
o Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Lata produkcji:
1993 – 1996
(1993, 1994, 1995, 1996)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
25
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 2007
Cena:
19 700
PLN
Ford Maverick 4x4 SLICZNY 2.3 Benzyna BOGATA W...
2007
170 000 km
150 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
95 000
PLN
Ford Maverick XL, 2022r., 4x4, 2.0L
2022
22 147 km
250 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
102 000
PLN
Ford Maverick 2022, silnik hybryda 2.5, od ube...
2022
38 300 km
191 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Produkowany
od
1993
do
1996
roku
Pojemność skokowa
2663
cm
3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
100
KM
(74
kW
)
przy
4000
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
221
Nm przy
2200
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
SOHC (OHC)
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
8
Stopień sprężania
22,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
96 x 92
mm
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Liczba ocen:
14
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Widoczność
+ Ergonomia
Wady
- Skrzynia biegów
- Wyciszenie
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
3,8
~sura
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Frajda niesamowita jak wszyscy stoją lub odkopują się na parkingach a ja po prostu jadę:) Daje radę w terenie ale monster off-roadowy to to nie jest. Bardzo odporny na trudy codzienne. Fajny na turystyczne wyprawy. Pojemny bagażnik. Nie kupię go ponownie ze względu na jedno: WSZECHOBECNA RDZA!!! Dziura pod tylnymi fotelami, dziury pod nogami pasażera, zżarte błotniki przednie i tylne, rdzewiejąca tylna klapa, rdzewiejąca rama. Majątek wydałem na naprawy blacharsko lakiernicze. Podobno mało który tak nie koroduje.
4,8
~misiu
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Niekupilbym nic innego majac podobny budzet, na nic nowe terenowki, do tego polecam kazdemu krotka wersje, zaliczylem tym autkiem kilka grubych wczasow zpletwa na dachu i kembingiem. W terenie dzielny i twardy. Niezawodna jednostka z lancuchem. Prze ponad 10 letnim parkowaniu pod chmura zima nie zima bezproblemowy uzytek. Polecam goraco z doswiadczenia wieloletniego uzytkownika.
4,5
~marjas
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Bardzo udany model co widać z wyników sprzedaży/na naszym rynku jako nissan terrano II/.Prawdziwa niezawodna terenówka,miło wykończona wewnątrz,dająca dobry/prawie jak w osobówce/ komfort jazdy po szosie i pozwalająca wjechać tam gdzie nowoczesne SUV-y 4x4 wstępu już nie mają.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Liczba raportów:
17
Średnie spalanie dla
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
on
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
On
9,7
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Przy prędkości ok 90 km/h na dłuższej trasie spalanie zadowalająco niskie jak na te warunki pojemnościowe i wagowe (nawet poniżej 8litrów na setkę). Płynna jazda mocno wpływa na wysokość spalania. Posiadacze "ciężkich stóp" wyliczyć mogą w mieście ponad 12 litrów. Moje średnie spalanie wynosi ok 10 litrów na 100 km z czego 50% to dłuższa trasa a reszta cykl miejski na często jeszcze zimnym silniku (dojazd do pracy). Z pedałem gazu nie obchodzę się drastycznie lecz od czasu do czasu dokładam mu "w podłogę" dla przewietrzenia turbiny. Tak sytuacja przedstawia się w okresie zimowym, w lecie możliwa poprawa ale to się dopiero okaże bo od niedawna posiadam fordzika.
On
15,5
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Yaris to to nie jest. Ogólnie mniej jak 10L/100km nie bierze. Miasto 11,5-12L, nieodśnieżone miasto zimą z zapiętym przodem 14;) Teren 28L, policzyłem tylko raz ale z pewnością można przekroczyć 40L :) Dłuuuga trasa i max 80km/h udało się wyciągnąć 8,5L/100km. Ceny części raczej niskie, chociaż zależy co i gdzie. Nie przerażają. Więcej kasy szło na paliwo niż na naprawy/części.
On
10,2
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Witam. Mój Maverick jeździ dokładnie w 50 % po bocznych drogch i w 50 % dystansu po asfalcie. Jak by nie liczyć średnie spalanie to 11 do 11,5 litra ON a biorąc pod uwagę częstą jazdę 4x4 to chyba nie jest zły wynik. Samochód polecam.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Ford Maverick I
Liczba wpisów:
4
Ford maverick mk1 nie wkręca się na obroty, nie chodzi na jeden gar i kopci na niebiesko
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
inne
280 tys. km
Witam! Mam problem z fordem maverickiem mk1 94r. 2.7td 100km. Wyryski po regeneracji, turbo po regeneracji wszystkie filtry wymienione. Wkręca się tylko do 3/3.5tys. I kopci na niebiesko. (Stal ok. rok)
Oczekuje na rozwiązanie
dymi nie wchodzi na obroty
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
silnik
po uruchomieniu pracuje do 4tyś. obrotów lekko dymi.po chwili max 1,5tyś obrotów dymi strasznie na niebiesko. pompa sprawdzona i jest w porządku. filtr i zbiornik wraz z przewodami są okej nie jedzie nie udało się
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Threads
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
układ napędowy
jak mam odpalone auto to można usłyszeć metaliczne stuki w okolicy skrzyni biegów ale jeśli wcisne sprzęgło stuki znikają.po rozgrzaniu troche cichną.a jeszcze mam pytanie bo nie wiem czy tak ma być .jeżeli podniose koło z przodu to dosyć ciężko się obraca a hamulce nie trzymają,za to ztyłu jak podniose żeby obrucić kołem to trzeba być kulturystą czy te auta tak mają czy mam coś z mechanizmem różńicowym. pozdrawiam tomek osłuch
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
4,1 (14 ocen)
Wybierz inny silnik
2.4 12V 124 KM
2.4 i 118 KM
2.7 TD 100 KM
2.7 TD GL 125 KM
Wybierz inny silnik
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Opinie
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Usterki
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick I
Dane techniczne
49 raportów
zużycia paliwa
41 opinii
użytkowników
25 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy