AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
I
2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Informacje
o Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Lata produkcji:
1993 – 1996
(1993, 1994, 1995, 1996)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
25
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 2007
Cena:
19 700
PLN
Ford Maverick 4x4 SLICZNY 2.3 Benzyna BOGATA W...
2007
170 000 km
150 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
95 000
PLN
Ford Maverick XL, 2022r., 4x4, 2.0L
2022
22 147 km
250 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
102 000
PLN
Ford Maverick 2022, silnik hybryda 2.5, od ube...
2022
38 300 km
191 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Produkowany
od
1993
do
1996
roku
Pojemność skokowa
2389
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
124
KM
(91
kW
)
przy
5200
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
197
Nm przy
4000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
SOHC (OHC)
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
12
Stopień sprężania
9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
89 x 96
mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd 4x4
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Liczba ocen:
17
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(91%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Widoczność
+ Wentylacja i ogrzewanie
Wady
- Wyciszenie
- Skrzynia biegów
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,2
~mat
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
W wersji krótkiej jest to solidne auto terenowe, którym można też bez męczarni jeździć po asfalcie. Wersja z silnikiem benzynowym nie sprawia kłopotów zimią i jest cichsza. Po założeniu gazu dość ekonomiczne auto. Jest lekkie, co sprzyja jeździe w terenie. Dużo części w dobrych cenach ze względu na popularność (bliźniak terranoII) - mówię o zamiennikach. Nie wiem kto zaklasyfikował auto do kategorii "duże suvy" ??? który suv ma rame i reduktor :-) ale można go jak suva użytkować jak ktoś się uprze. Co do opinii o zimowej eksploatacji to nie wiem co autor ma na myśli. Następny pisze że się ślizga - chłopie zmień opony, albo kup auto z asr. Tutaj wszystko jest na pełnej mechanice, jak być powinno, bez pośredników w postaci zawodnej elektroniki. Napęd na wajhy, u mnie nawet abs-u nie ma i zato go lubię - ja kieruję a nie komp.
4,2
~Suwak
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Suwalszczyna to trudny teren dla samochodów eksploatownych intensywnie przez cały rok, zwłaszcza poza terenem zabudowanym, zwłaszcza kiedy musisz niezawodnie dojechać na czas o każdej porze dnia i roku. Od czasu do czasu trzeba pokonać dłuższe odcinki 50 - 500 km. Nie mogłem zapomnieć o żonie, która o komforcie jazdy maulchem dawano, dawno zapomniała a do Nivy nie chciała wsiąść. Z pośród wielu wyborów został jeden - MAVERICK. Nissany, merce były poza zasięgiem mojej kieszeni.
2,9
~Suworow
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Fajny pomysł ale kiepska realizacji rozumiem czemu jest tak tani w zakupie i kłopotliwy w utrzymaniu . -brak odpowiedniej skrzyni biegów do niego -brak blokady mechanizmu tył , lub zmiany w samym moście aby auto nie ślizgało się na trawie -słabe zabezpieczenie antykorozyjne -auto nie przygotowane na warunki zimowe -kto ma benzynę to wie z czym kłopot -Ma dobre możliwości terenowe i wiele razy mnie zadziwił ale nie daje pewności że nie rozpadnie się sam z siebie w terenie
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Liczba raportów:
20
Średnie spalanie dla
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
pb
11,3
l/100 km
lpg
15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
15,3
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
To nie jest auto tanie w eksploatacji. Nie będzie porównania z osobowym. Ale ponieważ jest popularne i jest to bliźniak Terrano II. Niektóre częśći bardzo przyzwoicie kosztują: krzyżak wału 39zł, kopułka 35 zł, klocki, filtry, paski jak do popularnej osobówki.
LPG
13,3
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Bark ekonomiczności auto pali od 12 L/LPG na trasie do 16l/LPG miasto przy napędzie tylko tył. Jeśli jedziemy w teren pali ile chce. Diesle palą od 10 l /100 Spalanie benzyny zaczyna sie od 13-14 l/100 według instrukcji a praktycznie pali ile chce
LPG
13,8
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
na trasie spalanie bardzo przyzwoite (pod warunkiem spokojnej jazdy - przy 150 pali dużo więcej, polecam prędkość max 120 - najbardziej ekonomiczna) natomiast w mieście i na krótkich przejazdach w ciągu tygodnia wysokie spalanie - ale to logiczne.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Ford Maverick I
Liczba wpisów:
4
Ford maverick mk1 nie wkręca się na obroty, nie chodzi na jeden gar i kopci na niebiesko
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
inne
280 tys. km
Witam! Mam problem z fordem maverickiem mk1 94r. 2.7td 100km. Wyryski po regeneracji, turbo po regeneracji wszystkie filtry wymienione. Wkręca się tylko do 3/3.5tys. I kopci na niebiesko. (Stal ok. rok)
Oczekuje na rozwiązanie
dymi nie wchodzi na obroty
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
silnik
po uruchomieniu pracuje do 4tyś. obrotów lekko dymi.po chwili max 1,5tyś obrotów dymi strasznie na niebiesko. pompa sprawdzona i jest w porządku. filtr i zbiornik wraz z przewodami są okej nie jedzie nie udało się
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Threads
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
układ napędowy
jak mam odpalone auto to można usłyszeć metaliczne stuki w okolicy skrzyni biegów ale jeśli wcisne sprzęgło stuki znikają.po rozgrzaniu troche cichną.a jeszcze mam pytanie bo nie wiem czy tak ma być .jeżeli podniose koło z przodu to dosyć ciężko się obraca a hamulce nie trzymają,za to ztyłu jak podniose żeby obrucić kołem to trzeba być kulturystą czy te auta tak mają czy mam coś z mechanizmem różńicowym. pozdrawiam tomek osłuch
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
4,1 (17 ocen)
Wybierz inny silnik
2.4 12V 124 KM
2.4 i 118 KM
2.7 TD 100 KM
2.7 TD GL 125 KM
Wybierz inny silnik
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Opinie
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Usterki
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick I 2.4 12V 124KM 91kW 1993-1996
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick I
Dane techniczne
49 raportów
zużycia paliwa
41 opinii
użytkowników
25 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy