AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
I
I
Informacje
o Ford Maverick I
Lata produkcji:
1993 – 2000
(1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Ford Maverick I
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
2.4 12V 124KM 91kW (1993-1996)
2.4 i 118KM 87kW (1996-2000)
on
Diesla
2.7 TD 100KM 74kW (1993-1996)
2.7 TD GL 125KM 92kW (1996-1998)
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
25
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 2007
Cena:
19 700
PLN
Ford Maverick 4x4 SLICZNY 2.3 Benzyna BOGATA W...
2007
170 000 km
150 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
95 000
PLN
Ford Maverick XL, 2022r., 4x4, 2.0L
2022
22 147 km
250 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2022
Cena:
102 000
PLN
Ford Maverick 2022, silnik hybryda 2.5, od ube...
2022
38 300 km
191 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick I
100–125
KM
Moc silników
2,4–2,7
l
Pojemność silników
145–160
km/h
Prędkość maksymalna
14,0–19,0
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick I
Liczba ocen:
41
Ogólna ocena
4,2
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(92%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Widoczność
+ Silnik
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Skrzynia biegów
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,2
~mat
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
W wersji krótkiej jest to solidne auto terenowe, którym można też bez męczarni jeździć po asfalcie. Wersja z silnikiem benzynowym nie sprawia kłopotów zimią i jest cichsza. Po założeniu gazu dość ekonomiczne auto. Jest lekkie, co sprzyja jeździe w terenie. Dużo części w dobrych cenach ze względu na popularność (bliźniak terranoII) - mówię o zamiennikach. Nie wiem kto zaklasyfikował auto do kategorii "duże suvy" ??? który suv ma rame i reduktor :-) ale można go jak suva użytkować jak ktoś się uprze. Co do opinii o zimowej eksploatacji to nie wiem co autor ma na myśli. Następny pisze że się ślizga - chłopie zmień opony, albo kup auto z asr. Tutaj wszystko jest na pełnej mechanice, jak być powinno, bez pośredników w postaci zawodnej elektroniki. Napęd na wajhy, u mnie nawet abs-u nie ma i zato go lubię - ja kieruję a nie komp.
3,8
~sura
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Frajda niesamowita jak wszyscy stoją lub odkopują się na parkingach a ja po prostu jadę:) Daje radę w terenie ale monster off-roadowy to to nie jest. Bardzo odporny na trudy codzienne. Fajny na turystyczne wyprawy. Pojemny bagażnik. Nie kupię go ponownie ze względu na jedno: WSZECHOBECNA RDZA!!! Dziura pod tylnymi fotelami, dziury pod nogami pasażera, zżarte błotniki przednie i tylne, rdzewiejąca tylna klapa, rdzewiejąca rama. Majątek wydałem na naprawy blacharsko lakiernicze. Podobno mało który tak nie koroduje.
4,2
~Suwak
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Suwalszczyna to trudny teren dla samochodów eksploatownych intensywnie przez cały rok, zwłaszcza poza terenem zabudowanym, zwłaszcza kiedy musisz niezawodnie dojechać na czas o każdej porze dnia i roku. Od czasu do czasu trzeba pokonać dłuższe odcinki 50 - 500 km. Nie mogłem zapomnieć o żonie, która o komforcie jazdy maulchem dawano, dawno zapomniała a do Nivy nie chciała wsiąść. Z pośród wielu wyborów został jeden - MAVERICK. Nissany, merce były poza zasięgiem mojej kieszeni.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick I
Liczba raportów:
49
Średnie spalanie dla
Ford Maverick I
pb
10,6 – 11,3
l/100 km
on
10,5 – 10,7
l/100 km
lpg
12,9 – 15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
On
9,7
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Przy prędkości ok 90 km/h na dłuższej trasie spalanie zadowalająco niskie jak na te warunki pojemnościowe i wagowe (nawet poniżej 8litrów na setkę). Płynna jazda mocno wpływa na wysokość spalania. Posiadacze "ciężkich stóp" wyliczyć mogą w mieście ponad 12 litrów. Moje średnie spalanie wynosi ok 10 litrów na 100 km z czego 50% to dłuższa trasa a reszta cykl miejski na często jeszcze zimnym silniku (dojazd do pracy). Z pedałem gazu nie obchodzę się drastycznie lecz od czasu do czasu dokładam mu "w podłogę" dla przewietrzenia turbiny. Tak sytuacja przedstawia się w okresie zimowym, w lecie możliwa poprawa ale to się dopiero okaże bo od niedawna posiadam fordzika.
LPG
15,3
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
To nie jest auto tanie w eksploatacji. Nie będzie porównania z osobowym. Ale ponieważ jest popularne i jest to bliźniak Terrano II. Niektóre częśći bardzo przyzwoicie kosztują: krzyżak wału 39zł, kopułka 35 zł, klocki, filtry, paski jak do popularnej osobówki.
On
15,5
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Yaris to to nie jest. Ogólnie mniej jak 10L/100km nie bierze. Miasto 11,5-12L, nieodśnieżone miasto zimą z zapiętym przodem 14;) Teren 28L, policzyłem tylko raz ale z pewnością można przekroczyć 40L :) Dłuuuga trasa i max 80km/h udało się wyciągnąć 8,5L/100km. Ceny części raczej niskie, chociaż zależy co i gdzie. Nie przerażają. Więcej kasy szło na paliwo niż na naprawy/części.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Ford Maverick I
Liczba wpisów:
489
Sprawdź wydatki dla
Ford Maverick I
LPG
37,78
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Usterki
Ford Maverick I
Liczba wpisów:
4
Ford maverick mk1 nie wkręca się na obroty, nie chodzi na jeden gar i kopci na niebiesko
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
inne
280 tys. km
Witam! Mam problem z fordem maverickiem mk1 94r. 2.7td 100km. Wyryski po regeneracji, turbo po regeneracji wszystkie filtry wymienione. Wkręca się tylko do 3/3.5tys. I kopci na niebiesko. (Stal ok. rok)
Oczekuje na rozwiązanie
dymi nie wchodzi na obroty
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
silnik
po uruchomieniu pracuje do 4tyś. obrotów lekko dymi.po chwili max 1,5tyś obrotów dymi strasznie na niebiesko. pompa sprawdzona i jest w porządku. filtr i zbiornik wraz z przewodami są okej nie jedzie nie udało się
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Threads
Ford Maverick I 2.7 TD 100KM 74kW 1993-1996
układ napędowy
jak mam odpalone auto to można usłyszeć metaliczne stuki w okolicy skrzyni biegów ale jeśli wcisne sprzęgło stuki znikają.po rozgrzaniu troche cichną.a jeszcze mam pytanie bo nie wiem czy tak ma być .jeżeli podniose koło z przodu to dosyć ciężko się obraca a hamulce nie trzymają,za to ztyłu jak podniose żeby obrucić kołem to trzeba być kulturystą czy te auta tak mają czy mam coś z mechanizmem różńicowym. pozdrawiam tomek osłuch
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick I
4,2 (41 ocen)
Wybierz silnik
2.4 12V 124 KM
2.4 i 118 KM
2.7 TD 100 KM
2.7 TD GL 125 KM
Wybierz inną generację
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick I
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick I
Opinie
Ford Maverick I
Usterki
Ford Maverick I
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick I
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick I
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick I
Dane techniczne
49 raportów
zużycia paliwa
41 opinii
użytkowników
25 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy