Szukaj

Informacje o Ford Kuga III SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW 2020-2024

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Ford Kuga to produkowany od roku 2008 kompaktowy crossover SUV (segment I). Na rynku europejskim, jako drugi model Forda w tej klasie, zastąpił model Maverick, który z kolei był europejską wersją Forda Escape. Powiązany od początku tak technicznie, jak i konstrukcyjnie z Fordami C-Max i Focus (powstały na tej samej płycie podłogowej), był pierwotnie zaprojektowany zgodnie z „Kinetic Design” – nową filozofią marki. Począwszy od roku 2012, gdy Ford zaprezentował drugą generację samochodu, stał się modelem globalnym w ramach strategii „One Ford”. Do dnia dzisiejszego z taśm produkcyjnych zjechało ponad 700 tys. egzemplarzy Forda Kugi.
czytaj więcej
Powagosław

Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.

~Powagosław
Luzacjusz

Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2024 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 190 KM (140 kW)
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 100 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Układ jezdny - Całokształt

Wybrane oceny

4,7
~Arek
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Porównuje auto do wielu innych jakimi jeździłem ale z segmentu D. To mój debiut w SUV. Auto dobrze wygląda w wersji ST ale nie porywa za bardzo. Dobrze się prowadzi, przyjemnie brzmi przy ruszaniu i ogólnie jest bardzo ciche. Skutecznie działają tryby jazdy eko, sport, śnieg/piasek i śliska nawierzchnia. Doskonale działa aplikacja do zdalnej obsługi, można nagrzać auto zimą lub schłodzić latem bez wychodzenia z domu. Wnętrze daje wrażenie przestrzeni, nic nie zawadza ani nie ogranicza kierowcy. Mnie przeszkadzają krótkie siedziska z przodu i brak płaskiej podłogi od strony kierowcy. Spalanie zaskakuje pozytywnie, w cyklu mieszanym nie przekracza 6l/100km (dystans 9tys.km). Przez 2 lata i 60 tys. km tylko wymieniałem oleje i 2 żarówki w lampach przednich. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Ogólnie auto nie szokuje, jest przyjemne, przyjazne kierowcy i rodzinie, takie w eksploatacji i dobrze wykonane.
4,0
~Gregor
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Miesiąc po zakupie otrzymałem telefonicznie, smsem i e-mailem wiadomość że nie wolno ładować samochodu z gniazdka pod żadnym pozorem. Ford przeprowadza akcje wymiany wadliwych baterii w wszystkich samochodach. To był wrzesień 2020, obecnie styczeń 2021 i dalej baterie nie wymienione. Udało się wywalczyć z Fordem talony na paliwo, ale chyba nie o to tu chodzi. W przeciągu tego czasu samochód trafił już 2 razy do serwisu. Klapa bagażnika przestała się otwierać i samochód nie odpalił się przy -10. Auto posiada aplikacje na telefon, gdzie można kontrolować kilka funkcji, między innymi zdalne odpalanie samochodu. W zimnie dni gdzie temperatura spada poniżej zera nie można jej użyć., wyskakuje komunikat o głębokim uśpieniu samochodu. W cieplejsze dni bez problemów działa... Debilizm. Samochodu nie mogę ładować więc jestem zmuszony używać trybu hybryd, spalanie mam średnio 12,5l ! Producent deklarował zupełnie inne numery. Do zalet można tylko zaliczyć wyciszenie samochodu, przednie światła i regulowaną tylna kanapę. Wykończenie wnętrza średnie, ale może będzie trwałe. System nagłaśniający dobry, ale trochę za bardzo dudni. Osobiście nie kupił bym tego samochodu ponownie.
4,9
~Piotr
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Wariant Full HEV 190 koni Titanium X z 2023 roku. Naprawdę bardzo dobry samochód , polecam z czystym sumiemieniem. Przesiadłem się do Kugi z Tiguana 1,5 TSI DSG z 2019 roku i nie żałuję. W ogóle nie tęsknię za VW, a wręcz przeciwnie - każdego dnia wsiadając do Forda, robię to z uśmiechem i radością :)
Średnie spalanie dla Ford Kuga III SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW 2020-2024
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Jest jak narazie jeden raport na temat tej hybrydy I jest on nie w nie odpowiednim miejscu bo z treści użytkownika wynika że dostał sms iż nie wolno ładować akumulatorów z sieci czyli hybryda plug in Tam są duże akumulatory i duży ciężar więc nie naładowane zawyżają spalanie Tej hybrydy nie ma możliwości ładowania z gniazdka Co do mnie, milaem duży dylemat czy cx5 czy kuga Już po złożeniu zamówienia na kuge chciałem się wycofać i zmienic na Mazde Teraz po użytkowaniu Forda bym nie zrobił tego kroku Spalanie zwykłej hybrydy to bajka jak na takie gabaryty Mieszkam w CG iwypad poza miasto 9 km i powrót jazda PRZEPISOWA nie dziadkowa daje podsumowanie z ukończonej trasy 4.8 l na 100 km Auto kupiłem w Warszawie i na trasie do CG w dziewiczej jeździe wyszło 6,1 Prędkości do 120km/h średnia z trasy 78 km/h Więc nie ma co porównywać z sky aktiv G O cx5 jest dużo raportów ale takich wartości nie widziałem Co do samochodu Codziennie mnie zaskakuje nie mam szklanych dachów (i dobrze bo jest bardzo ciężki, ma duży mechanizm bo jest otwierany) klapy otwieranej ruchem nogi itd za to wszystkie wspomagacze bezpieczeństwa Asystent pasa mój pierwszy to bajka Jakby mi ktoś zawiązał oczy samochód sam prowadzi mnie na środku pasów omijając wysepki i na zakrętach Tempomat adaptacyjny no bajka Sam.,jadąc po mieście zatrzymuje auto jadąc za innym samochodem Wystarczy w obu przypadkach tylko trzymać ręce na kierownicy Mam dużo znajomych którzy lubią pojeździć tak ostrzej kilku z nich próbowało kuge i zaden nie wydał krytycznej opinii Skrzynia ectv nie sprawia jazy z wyciem Nawet pedał w pologe to to zjawisko trwa kilka sekund więc dla zwykłego użytkownika jest nie zauważalne Jestem zadowolony z mojego wyboru i nie zamieniłbym teraz na cx5 Chodź podoba mi się bardziej Ale nie kupuje się oczami tylko rozumem i tu rozum mi mówi BARDZO DOBRY WYBÓR Zostanę z fordem na dłużej bo moim zdaniem jest to nie doceniona marka Wszystko przez te głupie powiedzenie samochód na f a ta marka za te same pieniądze co inni producenci daje więcej Forda zaczelem brać od uwagę jak dostałem samochód zastępczy na szkodę i było to mondeo mk5 1.5 ecobost Miałem go 4 tygodnie to co przeszedł że mną to o zgrozo Miał przebieg 107 tys Ale nie wziął ani grama oleju a Max prędkość jaka jechałem to 240km/h Mam zdjęcia :) Szkoda ze nie ma możliwości wrzucania fot Bym pokazał raporty spalania kugi na koniec trasy Będę polecał te auto Nie mam możliwości ładowania z gniazdka więc dla mnie ta hybryda była najlepsza Jazda nią to przyjemność A ta cisza w aucie bezcenna
5,2
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe np. 100km byłam w stanie osiągnąć spalanie 3,9 km/h. Moja przyjaciółka jeszcze mniej 3,5. Przez jakieś 200km nie zmieniał nam się zasięg - cały czas pokazywał 999, bo producent nie przewidział czterech miejsc po przecinku. Taki zasięg na niemieckiej benzynie
5,2
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe np. 100km byłam w stanie osiągnąć spalanie 3,9 km/h. Moja przyjaciółka jeszcze mniej 3,5. Przez jakieś 200km nie zmieniał nam się zasięg - cały czas pokazywał 999, bo producent nie przewidział czterech miejsc po przecinku. Taki zasięg na niemieckiej benzynie
Ford Kuga III SUV Plug-In