Szukaj

Informacje o Ford Kuga III SUV Plug-In

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Ford Kuga to produkowany od roku 2008 kompaktowy crossover SUV (segment I). Na rynku europejskim, jako drugi model Forda w tej klasie, zastąpił model Maverick, który z kolei był europejską wersją Forda Escape. Powiązany od początku tak technicznie, jak i konstrukcyjnie z Fordami C-Max i Focus (powstały na tej samej płycie podłogowej), był pierwotnie zaprojektowany zgodnie z „Kinetic Design” – nową filozofią marki. Począwszy od roku 2012, gdy Ford zaprezentował drugą generację samochodu, stał się modelem globalnym w ramach strategii „One Ford”. Do dnia dzisiejszego z taśm produkcyjnych zjechało ponad 700 tys. egzemplarzy Forda Kugi.
czytaj więcej
Powagosław

Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.

~Powagosław
Luzacjusz

Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

~Luzacjusz

Ford Kuga III SUV Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:
2.5 EcoBlue 225KM 165kW (2019-2024)
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4614 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1883 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2118 mm
Wysokość 1681 mm
Rozstaw osi 2710 mm
Prześwit 139 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1423 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 383 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Arek
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Porównuje auto do wielu innych jakimi jeździłem ale z segmentu D. To mój debiut w SUV. Auto dobrze wygląda w wersji ST ale nie porywa za bardzo. Dobrze się prowadzi, przyjemnie brzmi przy ruszaniu i ogólnie jest bardzo ciche. Skutecznie działają tryby jazdy eko, sport, śnieg/piasek i śliska nawierzchnia. Doskonale działa aplikacja do zdalnej obsługi, można nagrzać auto zimą lub schłodzić latem bez wychodzenia z domu. Wnętrze daje wrażenie przestrzeni, nic nie zawadza ani nie ogranicza kierowcy. Mnie przeszkadzają krótkie siedziska z przodu i brak płaskiej podłogi od strony kierowcy. Spalanie zaskakuje pozytywnie, w cyklu mieszanym nie przekracza 6l/100km (dystans 9tys.km). Przez 2 lata i 60 tys. km tylko wymieniałem oleje i 2 żarówki w lampach przednich. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Ogólnie auto nie szokuje, jest przyjemne, przyjazne kierowcy i rodzinie, takie w eksploatacji i dobrze wykonane.
4,0
~Gregor
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Miesiąc po zakupie otrzymałem telefonicznie, smsem i e-mailem wiadomość że nie wolno ładować samochodu z gniazdka pod żadnym pozorem. Ford przeprowadza akcje wymiany wadliwych baterii w wszystkich samochodach. To był wrzesień 2020, obecnie styczeń 2021 i dalej baterie nie wymienione. Udało się wywalczyć z Fordem talony na paliwo, ale chyba nie o to tu chodzi. W przeciągu tego czasu samochód trafił już 2 razy do serwisu. Klapa bagażnika przestała się otwierać i samochód nie odpalił się przy -10. Auto posiada aplikacje na telefon, gdzie można kontrolować kilka funkcji, między innymi zdalne odpalanie samochodu. W zimnie dni gdzie temperatura spada poniżej zera nie można jej użyć., wyskakuje komunikat o głębokim uśpieniu samochodu. W cieplejsze dni bez problemów działa... Debilizm. Samochodu nie mogę ładować więc jestem zmuszony używać trybu hybryd, spalanie mam średnio 12,5l ! Producent deklarował zupełnie inne numery. Do zalet można tylko zaliczyć wyciszenie samochodu, przednie światła i regulowaną tylna kanapę. Wykończenie wnętrza średnie, ale może będzie trwałe. System nagłaśniający dobry, ale trochę za bardzo dudni. Osobiście nie kupił bym tego samochodu ponownie.
4,7
~Cads
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 EcoBlue 225KM 165kW
Ogólna ocena bardzo pozytywna. To moj pierwszy samochód ktory wybralem oczami, bo ze względu na pandemie wstrzymano produkcje i nie było samochodów demo. Koniecznie chcialem hybryde wiec wybieralem z Rav 4 , CRV, 3008 , KUGA. Po jazdach probnych najlepiej wypadła RAV4, ale niestety multimedia to dramat, a na dodatek drugiej polowie sie nie podobał. Wybralem KUGE ViGNALE bez jazd, ale jak ford jezdzi kazdy wie. Obawialem sie tylko napedu - niepotrzebnie - silnik elektryczny (ok 100KM) robi swoje. Teraz juz rowniez wiem ze jest to najcichszy samochód wsrod tych ktorymi jezdzilem (nawet przy mocnym wcisnieciu gazu nie slychac ze to eCVT - przynajmniej w srodku auta - w przeciwienstwie do RAV4). Oczywiscie trzeba byc uczciwym i musze dodac, ze taki typ hybrydy jest dla tych osób ktore maja gdzie go doładowac (dom, garaz), a najlepiej jak jeszcze maja swoja fotowoltaike - w innym przypadku plug in raczej nie ma sensu
Średnie spalanie dla Ford Kuga III SUV Plug-In
4,8 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 EcoBlue 225KM 165kW
Mało pali, ale pojazd kiepski jak wszystkie fordy. Przesiadłem się z Opla Insignia B. Największy dramat to fotele -m beznadziejne. Porażką jest włącznik tylnej wycieraczki - małe gówno. Nieczytelne i nielogiczne zegary wirtualne - porażka. Za co oni (Ford) wołają około 200 tysięcy złotych (rocznik 2024)? Realny zasięg przy chłodnych dniach listopada 2024 to 30 km. Nie ma mowy o 50 km, a reklamowana nowa Kuga , że niby jedzie 88 km to bzdura, bajka reklamowa. Szkoda, że nie wzięli od Opla systemu bez kluczykowego otwierania - ten z Forda jest do dupy - raz działa , raz nie działa i zamontowany jest tylko przy przednich drzwiach - Ford nic nie umie zrobić porządnie, zeby niezawodnie działało!
6,0
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Jest jak narazie jeden raport na temat tej hybrydy I jest on nie w nie odpowiednim miejscu bo z treści użytkownika wynika że dostał sms iż nie wolno ładować akumulatorów z sieci czyli hybryda plug in Tam są duże akumulatory i duży ciężar więc nie naładowane zawyżają spalanie Tej hybrydy nie ma możliwości ładowania z gniazdka Co do mnie, milaem duży dylemat czy cx5 czy kuga Już po złożeniu zamówienia na kuge chciałem się wycofać i zmienic na Mazde Teraz po użytkowaniu Forda bym nie zrobił tego kroku Spalanie zwykłej hybrydy to bajka jak na takie gabaryty Mieszkam w CG iwypad poza miasto 9 km i powrót jazda PRZEPISOWA nie dziadkowa daje podsumowanie z ukończonej trasy 4.8 l na 100 km Auto kupiłem w Warszawie i na trasie do CG w dziewiczej jeździe wyszło 6,1 Prędkości do 120km/h średnia z trasy 78 km/h Więc nie ma co porównywać z sky aktiv G O cx5 jest dużo raportów ale takich wartości nie widziałem Co do samochodu Codziennie mnie zaskakuje nie mam szklanych dachów (i dobrze bo jest bardzo ciężki, ma duży mechanizm bo jest otwierany) klapy otwieranej ruchem nogi itd za to wszystkie wspomagacze bezpieczeństwa Asystent pasa mój pierwszy to bajka Jakby mi ktoś zawiązał oczy samochód sam prowadzi mnie na środku pasów omijając wysepki i na zakrętach Tempomat adaptacyjny no bajka Sam.,jadąc po mieście zatrzymuje auto jadąc za innym samochodem Wystarczy w obu przypadkach tylko trzymać ręce na kierownicy Mam dużo znajomych którzy lubią pojeździć tak ostrzej kilku z nich próbowało kuge i zaden nie wydał krytycznej opinii Skrzynia ectv nie sprawia jazy z wyciem Nawet pedał w pologe to to zjawisko trwa kilka sekund więc dla zwykłego użytkownika jest nie zauważalne Jestem zadowolony z mojego wyboru i nie zamieniłbym teraz na cx5 Chodź podoba mi się bardziej Ale nie kupuje się oczami tylko rozumem i tu rozum mi mówi BARDZO DOBRY WYBÓR Zostanę z fordem na dłużej bo moim zdaniem jest to nie doceniona marka Wszystko przez te głupie powiedzenie samochód na f a ta marka za te same pieniądze co inni producenci daje więcej Forda zaczelem brać od uwagę jak dostałem samochód zastępczy na szkodę i było to mondeo mk5 1.5 ecobost Miałem go 4 tygodnie to co przeszedł że mną to o zgrozo Miał przebieg 107 tys Ale nie wziął ani grama oleju a Max prędkość jaka jechałem to 240km/h Mam zdjęcia :) Szkoda ze nie ma możliwości wrzucania fot Bym pokazał raporty spalania kugi na koniec trasy Będę polecał te auto Nie mam możliwości ładowania z gniazdka więc dla mnie ta hybryda była najlepsza Jazda nią to przyjemność A ta cisza w aucie bezcenna
5,2
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe np. 100km byłam w stanie osiągnąć spalanie 3,9 km/h. Moja przyjaciółka jeszcze mniej 3,5. Przez jakieś 200km nie zmieniał nam się zasięg - cały czas pokazywał 999, bo producent nie przewidział czterech miejsc po przecinku. Taki zasięg na niemieckiej benzynie
Ford Kuga III SUV Plug-In