Szukaj

Informacje o Ford Kuga III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Ford Kuga to produkowany od roku 2008 kompaktowy crossover SUV (segment I). Na rynku europejskim, jako drugi model Forda w tej klasie, zastąpił model Maverick, który z kolei był europejską wersją Forda Escape. Powiązany od początku tak technicznie, jak i konstrukcyjnie z Fordami C-Max i Focus (powstały na tej samej płycie podłogowej), był pierwotnie zaprojektowany zgodnie z „Kinetic Design” – nową filozofią marki. Począwszy od roku 2012, gdy Ford zaprezentował drugą generację samochodu, stał się modelem globalnym w ramach strategii „One Ford”. Do dnia dzisiejszego z taśm produkcyjnych zjechało ponad 700 tys. egzemplarzy Forda Kugi.
czytaj więcej
Powagosław

Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.

~Powagosław
Luzacjusz

Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

~Luzacjusz

Ford Kuga III SUV Facelifting – wybierz silnik

NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Ford Kuga

Cena od: 162 010 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4604 mm
Szerokość 1883 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2177 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2000 mm
Wysokość 1675 mm
Rozstaw osi 2711 mm
Rozstaw kół - przód 1599 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 146 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1534 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 645 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

5,0
~Leszek001
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 183KM 135kW
Jestem właścicielem Forda Kuga 2.5 FHEV 183 KM Active X z napędem na cztery koła, przed Kugą jeździłem Focusem IV rocznik 2019, 150 KM, który to sprawił, że postawiłem na forda i nie żałuję swojej decyzji. Ta wersja Kugi wpisuje się w moje wymagania i spełnia warunki, jakie powinien mieć samochód hybrydowy ze szczególnym uwzględnieniem jazdy w warunkach dużego miasta oraz wypady poza nie. Jest bardzo oszczędny – w mieście jego spalanie schodzi poniżej 5 litrów na trasie nie przekroczy 7 litrów (autostrada), oczywiście przy oszczędnej jeździe te wyniki mogą ulec zmianie na plus. Generalnie, mamy tutaj jedno z najlepszych aut tego typu na rynku. Osobiście jestem bardzo zadowolony z zakupu Kugi, a przede wszystkim z jego prowadzenia i układu napędowego. Wrażenia za kierownicy są podobne jak w Focusie, trudno nie docenić jakości układu jezdnego samochodu, który w mojej ocenie jest znakomity.
5,0
~Adam
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 183KM 135kW
Szczerze mówiąc nie ma się do czego przyczepić. Komfort jazdy naprawdę dobry, wycieszenie również. Oczywiście, przy ostrym przyspieszaniu słychać wycie (tak już mają bezstopniowe skrzynie), ale i tak w porównaniu z toyotą, jest ciszej. Co do przyspieszania, producent podaje 8,3 do setki, w rzeczywistości jest nawet szybciej w trybie sport. Super działa asystent pasa, nawet jak nie ma narysowanych pasów, działa bez zarzutu. Rewelacyjne są światła, komputer wycina obszary świecenia by nie oślepiać innych aut a resztę drogi i pobocze oświetla bardzo dobrze. Spalanie: w mieście i drogach lokalnych/krajowych 5,5-6. Na Skach i autostradach 7,5-8. Na pewno da się zejść niżej ze spalaniem jak ktoś lubi się bawić w ekonomiczną jazdę (samochód od tego zachęca). Sam elektryk potrafi się załączyć do koło 90kmh, przy niższych prędkościach np w terenie zabudowanym, bardzo często się załącza. Po około 10tyś kilometrów nic nie zawodzi, chce się jeździć. Brakuje schowka na okulary, ale to już pierdoła. Wyświetlacz head up mógłbny być rzucany na szybę a nie na plastikową płytkę, ale to też drobiazg. Na duży plus pakiet winter (szybko orzewa się fotel i kierownica, przednia szyba ogrzewana to też bajer na zimę), pamięć foteli też fajna (nie jest to coś niezbędnego w życiu, ale przy dwóch kierowcach, pomaga), system automatycznego parkowania sprawdza się w zatłoczonych parkingach centrum handlowego. Napęd na 4 dość często się dołącza, można to sprawdzać na komputerze
3,4
~Sławek
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 183KM 135kW
Generalnie Kuga po faceliftingu oferuje więcej jeżeli chodzi o wyposażenie, niemniej zmiany nie wyszły na dobre. Użytkowany samochód po 2 dniach zaczął się psuć, tzn. dochodziło do resetowania wyświetlacza licznika. Serwis przez cały dzień naprawiał, diagnozował i po odbiorze samochodu po 10 minutach usterka się powtórzyła. Obecnie od ponad dwóch tygodni auto jest w serwisie i czeka na wymianę wyświetlacza. Oby to pomogło. Elektronika jest bardzo słabą cechą tego samochodu!!! Polityka serwisowa Forda jest co najmniej dziwna. Auto po dwóch dniach się psuje - termin wizyty tydzień od zgłoszenia, po 10 minutach od wyjazdu z serwisu powtórka awarii - najszybszy termin na tydzień. Informacja do klienta co się z autem dzieje - dopiero po złożeniu reklamacji pisemnej - nie tak to powinno wyglądać. Najlepsza jest sytuacja z autem zastępczym - jest ono płatne (czyli lepiej żeby się nowe auta psuły???) - dobrze że po dosyć nerwowej reakcji i sprzeciwie z mojej strony przekazano samochód bezpłatnie.
Średnie spalanie dla Ford Kuga III SUV Facelifting
5,2 – 6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,7
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 180KM 132kW
Auto rewelacyjne pod względem spalania - pali 5.0 każdy bak "codziennej jazdy" (jeżdżę obwodnica 30% + podmiejskie 65% + 5% miasta) bez żadnego wysiłku. Wyjątkiem jest czysta autostrada: 6,5 na trasie 600 km przy 140 km/h. Ta sama trasa ale do 120 wyszło już 5.9. Natomiast trasa drogami krajowymi nad morze (250 km) wyszła 4.1. Wszystkie wartości z dystrybutora. Nie wiem czy jeżdżąc tylko po mieście tez wynik byłby tak zadowalający, ale jeżeli codziennie przejeżdżasz kilkadziesiąt km to mogę spokojnie polecić.
6,0
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 180KM 132kW
Jak na gabaryt i masę to auto bardzo dobrze radzi sobie ze spalaniem. Najlepiej w mieście, korkach. Przy spokojnej jeździe po miescie udało mi sie zejść do 4.4 w chłodne dni (auto mam od lutego). W cieplejsze spodziewam się czegoś poniżej 4/100. Autostrada bardzo długi odcinek z prędkością przelotową 140, z woda na jezdni, wiatrem w czoło 9.2
4,5
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 180KM 132kW
Jak na tak ciężki samochód z napędem na cztery koła spalanie zaskakująco niskie,mam wersję Vignale,koła 19 cali. Jadąc między miastami drogą jednopasmową z prędkością ok 80 do 90 km/h zużycie poniżej 4 litrów. Najwyższe spalanie jakie udało mi się uzyskać to ok 8.5 litrów w trybie sportowym na dwupasmówce ale to i tak rewelka,każdy inny samochód przy takiej jeździe wypije kilkanaście.
Ford Kuga III SUV Facelifting