Do napędu luksusowej odmiany modelu Kuga zastosowano silniki znane z tradycyjnego modelu auta. Benzynowy 1.5 EcoBoost dostępny jest w wariantach o mocy 120 KM, 150 KM oraz 182 KM. Wysokoprężne jednostki TDCi to 1.5 120 KM, lub 2.0 w wersjach oferujących 150 KM lub 180 KM. Silniki w zależności od wersji są połączone z 6-biegowym manualem lub automatem. Dla silnika 2.0 TDCi przewidziano przekładnię dwusprzęgłową PowerShift.
Ford puka do bram premium, wskrzeszajÄ…c zapomnianÄ… markÄ™ Vignale. PoczÄ…tki sÄ… obiecujÄ…ce. Kto wie, może to pierwszy krok za Citroenem, który w podobny sposób zaczynaÅ‚ ze swojÄ… luksusowÄ…, odrÄ™bnÄ… dziÅ› markÄ… DS?
~PowagosławVignale? Kuga Vignale? To taki manewr, jak buty Gino Rossi. Włoskie, ale produkowane w Polsce. O marce Vignale mało kto pamięta, dziś jej nazwa po prostu brzmi dostojnie i to w sumie chodzi. Czysty marketing. No tak, Kuga Vignale wygląda dobrze. Eksperymenty z marką Ghia sprzed lat nakazują jednak zachować ostrożność.
~Luzacjusz