Szukaj

Informacje o Ford Galaxy III Van 2.0 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW 2009-2010

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: VANy
Galaxy praktycznie w każdej wersji oferuje całkiem niezłe osiągi. Tylko najsłabszy diesel odbiega od reszty rodzinki – ma 1.6l i 115KM. W tak dużym wozie to przesada. Do rodzinnego charakteru Galaxy najbardziej pasują jednostki co najmniej 140-konne i właśnie za takimi najlepiej się rozglądnąć. Wśród diesli złotym środkiem jest ten o pojemności 2.0l i mocy 140KM. 2.0 TDCi 163KM i 2.2TDCi 200KMKM przypadną z kolei do gustu wszystkim. Silniki benzynowe nie będą opłacalne przy większych przebiegach, dlatego warto wziąć to pod uwagę. Mają 1.6l i 2.0l oraz 145-203KM. Oferują osiągi na poziomie aut kompaktowych, tylko na stacji paliw trzeba będzie zapłacić nieco więcej.
czytaj więcej
Powagosław
Duchem najbardziej amerykański z europejskich Fordów (te rozmiary…). Oczywiście, rozmiary to nie wszystko, ale Galaxy pozostaje słusznym wyborem w swoim segmencie jeśli chodzi o kompromis pomiędzy praktycznością i estetyką. ~Powagosław
Luzacjusz
Szczyt rozpusty? Być singlem i jeździć Galaxy. To chyba najładniejszy okaz wśród dużych, przyciężkawych, multirodzinnych autobusów. Dobrze, że zanadto nie próbowano go upiększać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW)
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1500-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Ford Galaxy III Van