Szukaj

Informacje o Ford Galaxy III Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Galaxy praktycznie w każdej wersji oferuje całkiem niezłe osiągi. Tylko najsłabszy diesel odbiega od reszty rodzinki – ma 1.6l i 115KM. W tak dużym wozie to przesada. Do rodzinnego charakteru Galaxy najbardziej pasują jednostki co najmniej 140-konne i właśnie za takimi najlepiej się rozglądnąć. Wśród diesli złotym środkiem jest ten o pojemności 2.0l i mocy 140KM. 2.0 TDCi 163KM i 2.2TDCi 200KMKM przypadną z kolei do gustu wszystkim. Silniki benzynowe nie będą opłacalne przy większych przebiegach, dlatego warto wziąć to pod uwagę. Mają 1.6l i 2.0l oraz 145-203KM. Oferują osiągi na poziomie aut kompaktowych, tylko na stacji paliw trzeba będzie zapłacić nieco więcej.
czytaj więcej
Powagosław
Duchem najbardziej amerykański z europejskich Fordów (te rozmiary…). Oczywiście, rozmiary to nie wszystko, ale Galaxy pozostaje słusznym wyborem w swoim segmencie jeśli chodzi o kompromis pomiędzy praktycznością i estetyką. ~Powagosław
Luzacjusz
Szczyt rozpusty? Być singlem i jeździć Galaxy. To chyba najładniejszy okaz wśród dużych, przyciężkawych, multirodzinnych autobusów. Dobrze, że zanadto nie próbowano go upiększać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Marcin
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Kupiłem ten samochód jakiś rok temu. Auto fajne, duże, komfortowe. Samochód był w automacie, gdy wsiadłem za kółko to skrzynia szarpała, przerzucała biegami co chwile z 3 na 4 i z powrotem a warto dodać że jechałem wtedy ze stałą prędkością 70km/h. Po przekładce skrzyni na manual nic się więcej poważnego nie działo. Silnik chodzi równo ale jest mało elastyczny, jak zdarzy się sytuacja gdzie musze wyprzedzić to wtedy Ford nie zbiera się. Zbiera się tylko wtedy gdy trzymam go na obrotach tak przy 4tyś obr/m. Tak to auto godne polecenia na jakieś dalekie wypady, dużo miejsca w środku jak i bagażniku
4,9
~Wojtek
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Prawie rok szukałem odpowiedniego auta tego modelu i warto było. Całkowicie świadomy wybór po dobrym rozpoznaniu rynku. Wiedziałem czego szukam chcąc mieć niezawodne i rodzinne auto. Mimo że to stary model to nadal dobrze wygląda. Kolor czarny w wersji titanium, ze wstawkami alu, ksenonami i przyciemnianymi szybami robi robotę. W środku oznaki zużycia są tylko na gałce skrzyni biegów. W tym aucie wszystko się zgadza. Znakomicie się prowadzi, stabilny w zakrętach, pojemny, funkcjonalny z funkcją spania dla 2 osób. Silnik bezawaryjny, mało pali. Jeśli komuś nie zależy na modnym suvie a ma duża rodzinę to jest to optymalny wybór. Nic tylko wybrać auto z pewnej ręki, nawet z przebiegiem 300 tysięcy i cieszyć się jazdą póki jeszcze można prawdziwym autem z prawdziwym silnikiem
4,2
~Marcin
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Potrzebując dużego auta dla pięcio osobowej rodziny szukałem suva, o vanach nie chciałem słyszeć, ale wtedy przypomniałem sobie, że Ford potrafi robić tego typu auta dające satysfakcję z jazdy. Celowałem w S-maxa, wybrałem Galaxy i po 9 miesiącach myślę, że bardzo dobrze zrobiłem. Z auta na prawdę nie chce się wysiadać. Ostatnio jeździłem Vectra i B i C, ale Galaxy ma to coś, pozycja za kierownicą ( chociaż zawsze lubiłem siedzieć nisko, widać z wiekiem mi się odmieniło), prowadzenie, reakcja układu kierowniczego i pedału gazu daje poczucie, że auto robi dokładnie to czego oczekuję. Idealne auto dla kogoś, kto potrzebuje przestrzeni, a jednocześnie lubi prowadzić i nie chce rezygnować z radości którą to daje.
Åšrednie spalanie dla Ford Galaxy III Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW od 2010
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
W miescie nie pali za wiele az do czasu gdy staniemy w korku. Ruszanie i hamowanie powoduke duzy wzrost spalania. Trasa... Do 100km/h o bez szarpania spalanie spada do poziomi ponizej 6l. Wystarczy jednak przekroczyc 120-140km/h spalanie wskakuje na poziom 8l. Predkosc autostradowa w granicach 160km/h z tempomarem to spalanie na poziomie 8,5-9l/100km. Auto nie nalezy do demonow predkosci jednak uklad kierowniczy i sposob w jaki sie auto prowadzi rekompensuje spore spalanie;) prowadzi sie jak osobowka. Jest wygodny i przestronny. Przeglady dosyc tanie, czesci tez. Dla rodziny 2+2 idealny, komfortowy i pojemny.
6,5
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Srednie spalanie z ostatnich 20 tys km to 6.5, max spalanie z 540 litrowym boxem i 6 osob na pokladzie przy 140km/h wynosi 7.5, minamalne spalanie na drogach krajowych do 100 km/h to 5.4. Mysle ze najbardziej ekonomiczne auto z taka iloscia miejsca dostepne na rynku.
8,2
Ford Galaxy III
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Jak jeżdżę w mieście to na krótkich odcinkach do 8-10 km. Wtedy pali średnio 9.2 l. Natomiast jak już wyjadę na trasę to jest rewelacja. Jadąc autostrada równo 130 km/h wg GPS to spala 6.6 l. Jadąc średnio 100 km/h ale po drodze krajowej to spalanie wzrasta do ok. 7l. Wnioskując jak się już jedzie to jest OK. Ale w mieście trochę pali.
Ford Galaxy III Van Facelifting