Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Hatchback 3d 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Auta małe

Nowością w gamie silnikowej jest jednostka 1.0 EcoBoost z funkcją dezaktywacji jednego z cylindrów. Jak zapewnia producent rozwiązanie to przyczynić się ma do obniżenia emisji CO2 oraz zmniejszyć zużycie paliwa. Dezaktywacja cylindra powinna być niezauważalna dla kierowcy.

Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71,9 x 82 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny ASS
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny ASS
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~il Dottore
Ford Fiesta VIII
Hatchback 3d 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Fantastyczny samochodzik! Od razu mówię, że należy do syna, ja tylko czasem pożyczę, ale po 1.5 roku wyrobiłem sobie o nim zdanie. Kupiliśmy ST-line 3d, na maksymalnym wypasie: czarny lakier mica, piękne felgi 17-ki, z ciekawszych dodatków: klima automatyczna, monitor martwego pola, dach panoramiczny, audio Bang&Olufsen (9 głośników + subwoofer, 675W), grzane fotele, kierownica i (jak to u Forda) przednia szyba, tempomat, system antykolizyjny, kamera cofania, czujniki parkingowe z tylu, ciemne szyby z tyłu, system utrzymania na pasie ruchu (to seria), przedni podłokietnik i regulacja lędżwiowa przednich foteli, elektrycznie składane, regulowane i ogrzewane lusterka, bezkluczykowy dostęp i odpalanie z guzika, ekran inforozrywki 8 cali, Apple Car Play, Android Auto, radio DAB, CD player w schowku. Za audio B&O dopłacajcie bez sekundy zastanowienia! Nie jest to 8-my cud świata, raczej po chłodnej stronie mocy (wzmacniacz w klasie D) ale gra głośno, czysto i dość efektownie. Dobry, zwarty bas. Wart swojej ceny. Ale bardziej do disco, techno, może i rocka, niż do mojego folku czy akustycznego jazzu. NIE WARTO dopłacać za nawigację! Jest Android Auto i działa spoko. Jeszcze kilka uwag, które odnoszą się do rzeczy nie ujętych niżej: warto dopłacić za BLIS (kontrolę martwego pola) - system działa i jest pomocny. Utrzymanie na pasie ruchu (seria) - syn się śmieje, że samochód sam się prowadzi. Ogółem: auto jeździ fenomenalnie (o tym niżej), można dobrze je wyposażyć. Z dodatkami tanie nie jest ale przynosi dużo radochy na zakrętach. Jeśli chcecie mieć radochę także na prostej to zamawiajcie mocne silniki!!!
Ford Fiesta VIII Hatchback 3d