Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Active 1.0 EcoBoost 140KM 103kW 2018-2019

Lata produkcji: 2018 – 2019
Segment: Auta małe

Nowością w gamie silnikowej jest jednostka 1.0 EcoBoost z funkcją dezaktywacji jednego z cylindrów. Jak zapewnia producent rozwiązanie to przyczynić się ma do obniżenia emisji CO2 oraz zmniejszyć zużycie paliwa. Dezaktywacja cylindra powinna być niezauważalna dla kierowcy.

Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2019 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 1500-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71,9 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Ford Fiesta VIII Active