Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VII Van 1.4 Duratorq TDCi 68KM 50kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: Auta małe

Wybór jest naprawdę duży, ale nie wszystkie silniki są ciekawe. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 1.0 80KM, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Jednak jeśli nie boicie się wysokiej mocy wyciśniętej z małego silniki, to pokochacie 1.0 Ecoboost. Jego mocy zaczyna się w najsłabszych wersjach od 100KM a kończy na bagatela 140KM. Optymalny jest wariant 125-konny. Wśród diesli dostępne są dwa silniki i już ten najsłabszy o mocy 75KM i pojemności 1.5l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Mimo wszystko spodoba się tylko spokojnym kierowcom, bardziej uniwersalny jest 1.6 95KM.

czytaj więcej
Powagosław

Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.

~Powagosław
Luzacjusz

Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1398 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki)
Ford Fiesta VII Van