Debiutująca w 1995 roku czwarta generacja Fiesty wyróżniała się największymi w historii modelu zmianami stylistycznymi. Zmieniono całkowicie przód auta, a jego wnętrze wzorowano na włoskim stylu. Tak jak poprzednik samochód oferowano także w towarowej wersji – Courier. Sprzedawany również na niektórych rynkach jak Mazda 121 (oba samochody zresztą zjeżdżały z tej samej taśmy produkcyjnej). W roku 1999 zakończono produkcję Fiesty IV.
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~Powagosław
Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~PowagosławŁyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
~Luzacjusz