Fiesta trzeciej generacji pojawiła się na rynku w 1989 roku i uważana jest za najpopularniejszy model Fiesty w historii (w Polsce do dziś jest bardzo chętnie kupowana). Auto dostępne było po raz pierwszy również w wersji 5-drzwiowej, jak również towarowej, pod nazwą Courier. Na innych rynkach oferowana była także pod nazwami Mazda Soho oraz Mazda 121. Mimo, że w 1995 roku zakończono produkcję Fiesty III, to model ten był sprzedawany jako Fiesta Classic aż do początku 1997 roku.
czytaj więcej
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~Powagosław
Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
~PowagosławŁyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.
~Luzacjusz