Szukaj

Informacje o Ford Ecosport II SUV Facelifting 1.0 EcoBoost 140KM 103kW 2017-2022

Lata produkcji: 2017 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W tym samochodzie tak naprawdę nie ma silników, które zapewniają niebywałe doznania za kółkiem, ale za to można liczyć na rozsądne spalanie. Jeśli osiągi nie grają roli i przemieszczacie się głównie pomiędzy miastami i na większe odległości, to diesel 1.5 91KM będzie w sam raz. Jeżeli jednak w grę wchodzi jeszcze jazda po mieście, to lepiej wziąć benzynowe 1.0 Ecoboost 125KM. Już poniżej 2000 obr./min. rwie się do akcji i zapewnia znacznie lepszą dynamikę poza miastem. Jest bardziej uniwersalny od diesla.
czytaj więcej
Powagosław
W tym specyficznym segmencie miejskich crossoverów, czy jako kto woli B-SUV-ów albo mini SUV-ów, ciężko o dobre stylistycznie projekty. Po prostu zbyt wiele upchnięte jest tam, gdzie miejsca mało. Przykładem jest Ecosport – wąski, wysoki, mało foremny, choć może i dla niektórych w miarę użyteczny. ~Powagosław
Luzacjusz
Kwintesencja tego samochodu ukryta jest w kole zapasowym zamontowanym na klapie. To jest wisienka nie tyle na torcie, co na zakalcu serwowanym nie wiadomo po co i nie wiadomo komu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2022 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 1500-5000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,9 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Ford Ecosport II SUV Facelifting