Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2015-2019

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
czytaj więcej
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,5
~similar
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Autko bardzo przyjemne w prowadzeniu, z zewnątrz wydaje się duże, ale w rzeczywistości to nadmuchany Focus - jest krótsze od Focusa Combi, wygodniejsze w parkowaniu, wyżej się siedzi - bardzo komfortowe wyposażenie, wysokiej jakości wykończenia, wszystko mięciutkie w środku, super system Audi (Sony) z wooferem, 9 głośników, gra extra - chyba najlepsze audio jakie miałem... Samochód cichuteńki (nasz synek momentalnie w nim zasypia) - bez względu na prędkość czy to w mieście przy 50km/h czy na krajowej autostradzie przy 130km/h czy u zachodnich sąsiadów - raz jechaliśmy około 190km/h - absolutna cisza - można swobodnie rozmawiać i słuchać radyjka - i to nawet na zimowych kołach - pod względem wygłuszenia - ideał! Spalanie troszkę za duże - czy to trasa czy to miast - mnie zawsze wychodzi 9 litrów... ale za to przyśpieszenie: 8s do 100km! rewelka - przy całkiem niepozornym rodzinnym wyglądzie - robi wrażenie... jedyny minus to prześwit - jadąc w jedna osobe wychodzi około 14cm - ale jadąc w 3 osoby z pełnym bagażnikiem - od razu robi się niecałe 10cm i trzeba zacząć uważać na wszelkie krawężniki i dziury (poprzednio miałem Subaru XV - prześwit prawie 23cm - więc różnica jest znaczna i wymaga przywyczajenia)... auto wewnątrz mam sporo schowków i bagażnik (przy dojazdowym kole zapasowym) około 480l. na małą rodzinę wystarczający... auto śliczne stylistycznie - piękny nowy duży grill - sprawia wrażenie droższego niż jest faktycznie... silnik 150KM wystarczający do tej masy (niecałe 1350kg) i gabarytu. jeździ jak Focus - odczucia są raczej sportowe niż rodzinne... w wersji Titanium - super wyposażenie i sprzęt audio o którym wspomniałem już wyżej... wygodne autko.
4,8
~Grzesiek
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Ogólnie oceniam autko bdb,wiadomo bardzo szybko brudząca tylna część auta ,daje lekki niesmak. Mialem wcześniej sedany. Wygodny,nie czuć dalekich tras. Polecam z tym silnikiem,bardzo dużo frajdy z jazdy,w polaczeniu z rewelacyjnym zawieszeniem i ukladem jezdnym,jak na ta klase samochodu.
4,5
~Daniel
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Ogólnie zakup oceniam jako dobry wybór. Oczywiście Cmax ma swoje dobre i gorsze strony, na szczęście tych lepszych jest więcej. Przy zakupie ogromnie rozczarowała mnie polityka Forda, super reklama że możesz skonfigurować auto jak chcesz a w rzeczywistości bardzo duże ograniczenia. Zmiana konfiguracji katalogu jak już samochód był zamówiony na niekorzyść kupującego tym samym przesunięcie terminu dostawy. Dramat ze strony Forda brak poszanowania klienta.

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 21
Uszkodzenie koła dwumasowego i sprzęgła
  • Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2012-2015
  • silnik
  • 31 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Po przejechaniu 30 tys km dało się wyczuć wyraźne drżenie nadwozia podczas przyśpieszania (Pierwsze objawy wadliwej dwumasy pojawiły się po przejechaniu około 21 tys km - pojedynczy przypadek głośnych stuków po puszeniu sprzęgła). Sporadycznie pojawiały się głośne stuki podczas ustawienia lewarka zamiany biegów w położeniu "luz" i puszczeniu sprzęgła. Ponadto przy prędkości około 90km pojawiał się dość specyficzny szum wydobywający się z komory silnika. Zestaw wymieniony na gwarancji. Wszystkie objawy ustąpiły.
5 komentarzy
Kontrola trakcji
  • Ford C-MAX II Minivan 1.6 Duratec 85KM 63kW 2011-2014
  • układ kierowniczy
  • 220 tys. km
Po zaświeceniu się kontroli trakcji która nie zgasła , zaświecił też check. Auto jest znikome. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrola trakcji nie świeci na jakiś czas ale samochód dalej jest słaby, natomiast check dalej świeci.
Oczekuje na rozwiązanie
Nie odpala i gaśnie
  • Ford C-MAX II
  • inne
  • 278 tys. km
Auto po zakupie jeździło dwa dni . Z rana już nie chciało odpalić kręci kręci i nic odpala z plaka po 2 tys obrotów gaśnie . Wymieniona popka paliwa i filtry na komputerze pokazano błąd U0432-E1 nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego tablica rozdzielcza . Ktoś miał podobny problem auto jest po 2 mechanikach i nikt nie pomógł .
Oczekuje na rozwiązanie
Ford C-MAX II Minivan Facelifting