Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II Minivan Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: VANy
Auto, które debiutowało na rynku w 2010 roku jest drugą, najnowszą i obecnie produkowaną generacją modelu. C-Max II bazuje koncepcyjnie na Iosis Max – prototypie zaprezentowanym w Genewie w 2009 roku i nawiązuje stylistycznie do innych modeli Forda: Fiesty czy Kuga. Tak jak C‑Max pierwszej generacji, dzieli z Fordem Focusem płytę podłogową (Ford global C-car platform). Dostępna jest również 7-miejscowa wersja auta, nazwana Grand C-Max, którą Ford oferuje także w USA.
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Promień skrętu 5,35 m
Długość 4380 mm
Szerokość 1828 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2067 mm
Wysokość 1626 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1684 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 432 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 855 mm
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Jachu
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Super auto dla rodziny z dziećmi. Mamy dwójkę i to auto świetnie spisuje się na codzień. Odstawianie dzieci do przedszkola, później odbiór tym autem to czysta przyjemność. Nie żałuję zakupu i jedyne co mnie boli to fakt że nie wychodzi kolejna generacja C-Maxa, bo to jest auto stworzone dla rodziny. Zostanę z nim tak długo jak to możliwe. Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
5,0
~Jachu
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Super auto dla rodziny z dziećmi. Mamy dwójkę i to auto świetnie spisuje się na codzień. Odstawianie dzieci do przedszkola, później odbiór tym autem to czysta przyjemność. Nie żałuję zakupu i jedyne co mnie boli to fakt że nie wychodzi kolejna generacja C-Maxa, bo to jest auto stworzone dla rodziny. Zostanę z nim tak długo jak to możliwe. Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
4,7
~Kuba
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Poszukiwałem samochodu rodzinnego, mój wybór padł na Forda C max w wersji 5 osobowej. Przestronne wnętrze, które jest zasługą pokaźnej szerokości nadwozia i trzech oddzielnych foteli montowanych w drugim rzędzie zamiast kanapy. Pojemność bagażnika całkiem spora ok. 450l, a po złożeniu foteli wrasta do ponad 1700 l. Ja wybrałem wersje Edition z silnikiem 1,6 TI-VCT , wolnossąca 125KM. Silnik w zasadzie bezawaryjny, prosty w budowie, wadą jest słaba moc i nieprzystosowanie do LPG, które dla mnie nie ma większego znaczenia. Manualna skrzynia biegów dobrze zestopniowana, brakuje jedynie w tej wersji 6 biegu. Samochód jest bardzo dobrze wyciszony, C maxy po lifice maja grubsze szyby , lepsze uszczelki i mate głuszącą pod maska. Poprawia to komfort. Siedzi się wysoko, widoczność bardzo dobra, duże składane lusterka. Zawieszenie wielowahaczowe plus system Control Blade daje duża przyjemność z jazdy – samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Układ kierowniczy działa bardzo precyzyjnie, dobre prowadzenie, super właściwości jezdne. Lakier dość cienki 100 – 140 mikronów, słaby podatny na zarysowania. Zabezpieczenia antykorozyjne poprawione w stosunku do poprzednich generacji, ale cudów nie ma się co spodziewać. Samochód nisko zawieszony – mały prześwit, trzeba uważać na krawężniki i podjazdy. Wewnątrz kierownica multimedialna, system audio SONY i system multimedialny SYNC 2 z 8-calowym dotykowym wyświetlaczem, który pozwolił zmniejszyć liczbę przycisków na konsoli centralnej. System Sync 2 jest przestarzały i w nowych Fordach zastępuje go SYNC 3 – o wiele lepszy. Obsługa jest bardzo intuicyjna. Ogólnie jest bardzo przejrzyście. Jakość plastików i materiałów użytych we wnętrzu bardzo dobra. Ford C-Max jest na tyle trwałą konstrukcją, że ewentualne usterki dotyczą jedynie drobiazgów i pomimo że posiada zalety jak i wady wg. mnie jest samochodem godnym polecenia. Oczywiście , każdy oceni samochód według siebie, moja opinia jest taka.

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 22
Uszkodzenie koła dwumasowego i sprzęgła
  • Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2012-2015
  • silnik
  • 31 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Po przejechaniu 30 tys km dało się wyczuć wyraźne drżenie nadwozia podczas przyśpieszania (Pierwsze objawy wadliwej dwumasy pojawiły się po przejechaniu około 21 tys km - pojedynczy przypadek głośnych stuków po puszeniu sprzęgła). Sporadycznie pojawiały się głośne stuki podczas ustawienia lewarka zamiany biegów w położeniu "luz" i puszczeniu sprzęgła. Ponadto przy prędkości około 90km pojawiał się dość specyficzny szum wydobywający się z komory silnika. Zestaw wymieniony na gwarancji. Wszystkie objawy ustąpiły.
5 komentarzy
Kontrola trakcji
  • Ford C-MAX II Minivan 1.6 Duratec 85KM 63kW 2011-2014
  • układ kierowniczy
  • 220 tys. km
Po zaświeceniu się kontroli trakcji która nie zgasła , zaświecił też check. Auto jest znikome. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrola trakcji nie świeci na jakiś czas ale samochód dalej jest słaby, natomiast check dalej świeci.
Oczekuje na rozwiązanie
Nie odpala i gaśnie
  • Ford C-MAX II
  • inne
  • 278 tys. km
Auto po zakupie jeździło dwa dni . Z rana już nie chciało odpalić kręci kręci i nic odpala z plaka po 2 tys obrotów gaśnie . Wymieniona popka paliwa i filtry na komputerze pokazano błąd U0432-E1 nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego tablica rozdzielcza . Ktoś miał podobny problem auto jest po 2 mechanikach i nikt nie pomógł .
Oczekuje na rozwiązanie
Ford C-MAX II Minivan Facelifting