Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II

Lata produkcji: 2010 – 2019
Segment: VANy
Auto, które debiutowało na rynku w 2010 roku jest drugą, najnowszą i obecnie produkowaną generacją modelu. C-Max II bazuje koncepcyjnie na Iosis Max – prototypie zaprezentowanym w Genewie w 2009 roku i nawiązuje stylistycznie do innych modeli Forda: Fiesty czy Kuga. Tak jak C‑Max pierwszej generacji, dzieli z Fordem Focusem płytę podłogową (Ford global C-car platform). Dostępna jest również 7-miejscowa wersja auta, nazwana Grand C-Max, którą Ford oferuje także w USA.
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz

Ford C-MAX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Ford C-MAX II

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Jachu
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Super auto dla rodziny z dziećmi. Mamy dwójkę i to auto świetnie spisuje się na codzień. Odstawianie dzieci do przedszkola, później odbiór tym autem to czysta przyjemność. Nie żałuję zakupu i jedyne co mnie boli to fakt że nie wychodzi kolejna generacja C-Maxa, bo to jest auto stworzone dla rodziny. Zostanę z nim tak długo jak to możliwe. Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
5,0
~Jachu
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Super auto dla rodziny z dziećmi. Mamy dwójkę i to auto świetnie spisuje się na codzień. Odstawianie dzieci do przedszkola, później odbiór tym autem to czysta przyjemność. Nie żałuję zakupu i jedyne co mnie boli to fakt że nie wychodzi kolejna generacja C-Maxa, bo to jest auto stworzone dla rodziny. Zostanę z nim tak długo jak to możliwe. Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
4,8
~Tomasz
Ford C-MAX II
Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW
Świetny rodzinny samochód, przestrzenny, pakowny i wygodny. Doskonale sprawdza się w trasach jak i w mieście. Bardzo wygodne fotele, duża przestrzeń dla podróżujących jak i pakowny pod kątem bagażu, paczek czy innych rzeczy. Doskonała widoczność. Świetnie trzyma się drogi, precyzyjny i wywarzony w prowadzeniu. Od 4 lat LPG, które powoduje, że koszta jazdy są naprawdę znikome. Auto dla spokojnych kierowców, nie potrzebujących mocnych wrażeń. Przy tym silniku nie należy spodziewać się cudów, może wydawać się "wołowaty" ale przy stosunku ceny do jakości jest bardzo dobrze.

Raporty spalania Ford C-MAX II

Liczba raportów: 159
Średnie spalanie dla Ford C-MAX II
5,7 – 9,6
l/100 km
5,1 – 7,8
l/100 km
6,6 – 8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Ford C-MAX II
Grand C-MAX 2.0 TDCi 140KM 103kW
Mam to auto od 5 lat zrobiłem nim 70tyś km.więc coś już na jego temat wiem. W momencie zakupu auto miało 100tyś.km przebiegu i zaraz na początku została zmieniona mapa na 180KM. gdyż fabryczne 140 szalu nie robiło.Ford jest stosunkowo ekonomicznym samochodem jak na jego gabaryty. Jak chcesz na trasie zejdziesz na 4,8 ale to taka dziadkowa jazda.Ogólnie mam średnią z kilku tysięcy km. 6,8L i jest to głownie miasto ale też i autostrada 140-160km/h.Auto praktycznie bezawaryjne pod warunkiem że o niego dbasz,szybkie ,ciche a mój egzemplarz dodatkowo porządnie wyposażony.Jeśli zastanawiasz się nad kupnem takiego mogę serdecznie polecić chociaż sam chętnie wybrałbym sobie model z automatem.
8,9
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Grand C-Max 1.5 EB skrzynia automat. Auto użytkowane głównie we Wrocławiu na krótkich odcinkach 3-5-7km i parkowanie. Auto na krótkich trasach musi swoje spalać, jeździ w korkach w mieście po Wrocławiu i obecnie w zimie spala 12.5litrow/100km wg komputera. Jak wyjechaliśmy na spokojną rodzinna trasę po drogach krajowych z pełnym autem i bagażnikiem to spalanie minimalne było wg komputera 5.8-6.2. Auto duze i ciężkie więc spalanie jest odpowiednie do wielkości auta,mocy, skrzyni automatycznej. Jak było 200km przejechane w trasie na drogach krajowych i drugi 200km po mieście to spalanie średnio 8litrow. Ponieważ nikt nie napisał opinii na temat tego silnika to dzielę się bo takie jest realne spalanie. Myślę że latem będzie po mieście 10litrow w korkach a w zimie 2 litry więcej na mrozach i krotkich odcinkach. Silnik nagrzewa się bardzo szybko i jest cichy i dynamiczny w użytkowaniu.
6,8
Ford C-MAX II
Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW
Witam, skrzynia automatyczna, opony 215/50/17 Przy bardzo spokojnej jeździe można uzyskać 5.5, ale gdy jeździmy mulasto to dopala się DPF i 6.0 już jest ,minimalne spalanie jakie uzyskałem z komputera i tankowania to 6.3, ale to nie jest jazda ,tak normalnie jeżdżąc to wychodzi ok 6.5 do 7.0,na autostradzie tempomat 120 km 3 osoby pełny bagażnik Średnia 6.8 , duży plus dla silnika ,mega kultura pracy , praktycznie chodzi jak benzyna,, duży moment obrotowy nawet latem z klimatyzacją wciska w fotel,z przyczepą przy ostrej jeździe spalił 7.8 , ogólnie duży plus,zawias super , choć jak na dizla to mógł by w 6 się zmieścić, skrzynia powershift błyskawicznie zmienia biegi do tej mocy tylko automat super połączenie,polecam przebieg 266 tys

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 22
Uszkodzenie koła dwumasowego i sprzęgła
  • Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2012-2015
  • silnik
  • 31 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Po przejechaniu 30 tys km dało się wyczuć wyraźne drżenie nadwozia podczas przyśpieszania (Pierwsze objawy wadliwej dwumasy pojawiły się po przejechaniu około 21 tys km - pojedynczy przypadek głośnych stuków po puszeniu sprzęgła). Sporadycznie pojawiały się głośne stuki podczas ustawienia lewarka zamiany biegów w położeniu "luz" i puszczeniu sprzęgła. Ponadto przy prędkości około 90km pojawiał się dość specyficzny szum wydobywający się z komory silnika. Zestaw wymieniony na gwarancji. Wszystkie objawy ustąpiły.
5 komentarzy
Kontrola trakcji
  • Ford C-MAX II Minivan 1.6 Duratec 85KM 63kW 2011-2014
  • układ kierowniczy
  • 220 tys. km
Po zaświeceniu się kontroli trakcji która nie zgasła , zaświecił też check. Auto jest znikome. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrola trakcji nie świeci na jakiś czas ale samochód dalej jest słaby, natomiast check dalej świeci.
Oczekuje na rozwiązanie
Nie odpala i gaśnie
  • Ford C-MAX II
  • inne
  • 278 tys. km
Auto po zakupie jeździło dwa dni . Z rana już nie chciało odpalić kręci kręci i nic odpala z plaka po 2 tys obrotów gaśnie . Wymieniona popka paliwa i filtry na komputerze pokazano błąd U0432-E1 nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego tablica rozdzielcza . Ktoś miał podobny problem auto jest po 2 mechanikach i nikt nie pomógł .
Oczekuje na rozwiązanie
Ford C-MAX II