Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem?
Volvo XC90 na rynku pojawiło się w 2002 roku jako pierwszy SUV tej marki i w niezmienionej formie było produkowane do 2016 roku. W 2015 roku pojawiła się nowa generacja. Co prawda ponad rok temu przeszła delikatny lifting, ale jeśli nie posiadacie wersji sprzed kuracji odmładzającej i nie znacie na pamięć każdego szczegółu waszego samochodu, to ciężko będzie wam znaleźć różnice. Najważniejszą jednak zmianą jest mały detal na tylnej klapie, z której zniknęła literka D, a pojawiło się B! Co to oznacza? Oznacza to tyle, że choć ten model zbytnio nie zmienił się z wyglądu, to Volvo stara się walczyć o to, by być na bieżąco.
To jednak niejedyna zmiana, bo choć aktualnie możecie zdecydować się miękką hybrydę z dieslem lub benzyną pod maską, to w gamie XC90 znajduje się również odmiana T8, czyli hybryda typu plug-in. Który wybór jest więc lepszy? Która odmiana oferuje więcej? Która wersja jest realnie tańsza? O tym w filmie opowie Wam Mateusz.