Toyota Supra 2.0 - dodatkowy litr? Mnie już wystarczy
Kiedy w samochodzie sportowym pojawia się wersja ze słabszym silnikiem, zawsze jest jej trudniej zrobić dobre wrażenie. Większość fanów sportowych samochodów po prostu nie trawi downsizingu. Dokładnie tak samo było, gdy pojawiła się na rynku słabsza Toyota Supra z silnikiem o pojemności 2 l. Większość osób stwierdziła, że R4 to nigdy nie będzie R6, że na pewno ten samochód będzie gorzej brzmiał, będzie wolniejszy i niekoniecznie będzie lepiej jeździł.
Mateusz, choć myślał podobnie, postanowił sprawdzić, czy rzeczywiście tak jest. Do naszej redakcji przyjechała wersja Fuji Speedway stworzona na cześć słynnego toru wyścigowego. W ten sposób Japończycy chcą podkreślić, jak ważną rolę w opracowaniu ich auta odegrał ten obiekt. Samochód został pomalowany w barwy stajni Toyota Gazoo Racing, stąd łączy biały metalizowany lakier z czerwonymi wstawkami oraz czarnymi 19-calowymi kutymi felgami.
Czy po tym teście Mateusz zmieni zdanie na temat słabszej Supry? Zapraszamy na film.